Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Στον εχθρό μου.

Πέρυσι τέτοιο καιρό σε γνώριζα .. Ήρθες ύπουλα ...σιγα - σιγά σαν τους κλέφτες... Έβαλες τα δυνατά σου να μην σε πάρω χαμπάρι για να κλεψεις οσο περισσότερα μπορούσες.. Είχες σκοπό να με βασανισεις και αργά και σταθερά να με κερδίσεις... Με έβαλες να βγάζω από πανω μου σιγα σιγα σάρκα .. Να γδυνομαι μπροστά σου .. Μπροστά στον βιαστή μου ... Έμεινα γυμνή χωρίς μαλλιά άχρωμη με κομμένα γόνατα .. Έμεινα φάντασμα... Απορούσαν αν υπάρχω ... Γέλαγες ειρωνικά και περίμενες πως και πως να αρπάξεις κ άλλο ... Σε κοίταξα κατάματα... Εχω να σου πω πως το υποχειριο εισαι εσυ!!!! Οχι εγώ... Εισαι υπάλληλος των καταστάσεων που εγω δημιούργησα σου επιτρέπεται από πάνω ... Μην πλανάσαι... Ήρθες απλα για να με διδάξεις... Εισαι πιόνι για να σώσω την ψυχή μου .... Άραξε λοιπόν στην γωνίτσα σου και μην την ακούς πολύ γιατί όσα και να κάνεις εγω τον θάνατο δεν τον φοβάμαι ... Φοβάμαι μην πληγώσω αυτούς που με αγαπούν ... Δεν θα σου χαριστώ όπως και δεν σου χαρίστηκα..... Εxω βλέπεις καλές παρέες που δεν μασάς μία μπροστά τους... Τη σάρκα μου την έκλεψες την ψυχή μου δεν θα τη πάρεις ποτέ ... Τ´ακους ποτέ !!!! Δεν θα με σαπίσεις... Θα με κάνεις να λάμψω στο τέλος ... Γιατί απλά ... Εισαι ένας ασήμαντος υπηρέτης ...  Δεν θα σου κάνω το χατήρι ... Θα γίνομαι καλύτερη και ανθεκτικότερη ... Στο μηδέν είδα πως ήταν .... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου