Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Πεφταστέρια

Σήμερα κάπου διάβασα πως θα είχαμε βροχή από πεφταστέρια ... Είχα εντονη ανάγκη να κάνω πολλές ευχές... Περίμενα αλλα τελικά ο ουρανός μου έδωσε σύννεφα και ψιλή βροχούλα ... 
Πέρασαν 3 χρόνια... Πλησιάζουν εξετάσεις ο καιρός ειναι φίλος μου... Η εχθρός μου..; Ο χρόνος ειναι φίλος για οσους άφησαν πίσω την νόσο κ εχθρός για οσους παλεύουν ακομα. 
Ξεχνιέμαι κ επαναπαυόμαι , θυμώνω με την ρουτίνα , απογοητεύομαι ακομα απ τους ανθρώπους , ενα παλιό μου κομματι ξύπνησε παλι. Κλείνομαι ξανα σ εμένα και θυμώνω ... Θυμώνω με τους ανθρώπους ... Μετά απλά δέχομαι πως η ζωή τα εχει όλα κ για αυτό ειναι όμορφη . Βλέπω ακομα ελπίδα και φως εκει που οι άλλοι δεν βλέπουν . 
Αγάπησα με τον καιρο περισσότερο το σώμα μου ,ειδα τελικά ομορφια στις ατέλειες , δεν θελω να με αλλάξω ,
Μαλάκωσα με τα λάθη μου και με τα λάθη των άλλων ... Παω παρακάτω αμέσως ! Τι λυτρωτικό ! Ποσο ελεύθερη νιώθω ! 
Ισως γιατί το μοναδικό πράγμα που βλέπω σαν απειλή ειναι η αρρώστια ουτε καν ο θάνατος . Παντα αυτο θα με τρομάζει σαν εκνευριστικός κρότος στον υπνο μου ... 
Κ ηθελα να κανω ευχή... Να μην ξαναρρωστησω ποτε ! Να γίνουν καλα οι φιλες μου... Να γίνουν καλά ολοι! Να μην ξανα πονέσει κανεις! Να μην νόσουν οι ψυχές μας .... Να μην κλάψουν ξανα ματια απο λύπες μονο απο χαρές ! 
Να μην φέρονται αλλο σκάρτα οι άνθρωποι απο εγωισμό ... Να νιώθουμε ολοι ένα... 
Αστέρια δεν έπεσαν ... Μονο βροχή που δεν ξεπλένει τιποτα ... 
Φτιάχνει λάσπη που τα λερώνει ολα...
Κ εγω πρεπει να αντέξω .
Η πραγματικότητα ειναι αλλη ... Φτιάχνω οχυρό απο ατσάλι και προχωράω.. 

1 σχόλιο:

  1. Δε θα κάνεις κανένα ατσάλινο περίβλημα.Σε τί θα σου χρησίμευε, άλλωστε; αυτό που θα κάνεις, είναι να γυρίσεις το επόμενο κεφάλαιο στη ζωή σου. Να μην αφήνεις ούτε μια στιγμή να πάει χαμένη, και, κυρίως, με τους λάθος ανθρώπους.Μη σου απορροφούν την ενέργεια άνθρωποι άμυαλοι που δεν ξέρουν τί θα πει να υποφέρεις. Κάνε μια αξιολόγηση του πώς καταναλώνεις χρόνο ενέργεια και συναισθήματα και μη χαριστείς σε κανέναν. Οι σωστοί θα το εκτιμήσουν, οι φίλοι θα το καταλάβουν.Οι άλλοι να πάνε στο καλό. Να σου πώ κάτι; βγες λίγο απ΄όλο αυτό και κάνε μια σχέση σα να μην είχες τίποτα και όλα να ήταν καλά.Που θα είναι. Είναι η ευκαιρία σου να αναγεννηθείς! είμαι σίγουρη πως το βιβλίο της ζωής σου έχει κι άλλα κεφάλαια, γεμάτα εκπλήξεις, μην αναλώνεις τη σκέψη σου με το να σκέφτεσαι τί θα πουν οι εξετάσεις.Κοίτα να δείς τί θα κάνεις εσύ και πως θα διαχειριστείς το χρόνο σου.Και να ξεκουράζεσαι. Και παραπάνω. Και να χαλαρώνεις.Και να βγαίνεις απ΄το σπίτι.Και να κάνεις σχέδια.Πού θα πας, τί θα βάλεις, να πας σ΄ένα σεμινάριο δημιουργικής γραφής, να ξαναμπείς στο φυσιολογικό ρυθμό της ζωής σου.Τώρα ξέρεις πως αυτό που έπαθες ήταν εκατό τοις εκατό ψυχοσωματικό. Θα μπορούσες να ειχες πάθει ζάχαρο, ή λύκο. Ή εγκεφαλικό, μη σου φαινεται παράξενο.Εχω ανθρώπους γυρω μου που την εχουν σκαπουλάρει, μια εξ΄αυτών κι εγώ, ασχέτως αν τώρα με βρήκε κάτι άλλο.Το μότο είναι το εξής: "Εξω απ΄το σπίτι, και μέσα στον κόσμο."

    ΑπάντησηΔιαγραφή