Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Απο την μιά μέρα στην άλλη ...

Απο την μια μέρα στην άλλη δεν γίνεται να σταματήσεις να νιώθεις κάρκινοπαθης. Απο τον Φλεβάρη έκανα αγώνα να συμφιλιωθω με την άσχημη εκδοχή της μεταστάσης... Συμβιβαστικα όσο μπορούσα με την ιδέα του να μην πανε καλά τα πράγματα .. Με τον Θάνατο.. Επεσα στα πιο μαύρα δωμάτια της ψυχής μου ... ... Εγω και ο εαυτός μου ..τα δυό μας  όπως πάντα στον πιό δύσκολο συμβιβασμό ..
Έχω ξανά αναφέρει το θέμα της πίστης ... Μέσα απο την διαδικασία του καρκίνου  σιγουρευτηκα περισσότερο απο ποτε για την ύπαρξη Θεού... Μου έδινε καθημερινά σημάδια και μου έδινε κουράγιο ... 
Το θέμα είναι το τώρα ... Ολο αυτό που βίωσα ήταν σκληρό βίαιο και τραγικό .... Θα μου πείτε φυσικά υπάρχουν χειρότερα .. Σαφώς και το ξέρω και είναι ευγνώμων για όλη την κατάσταση ...νιώθω ευλογημένη και με το παραπάνω.... Αλλα .... Δεν μπορω να ηρεμήσω ... Φοβάμαι ... Περισσότερο απο ποτε ... Νιώθω ανασφάλεια τώρα που δεν κάνω χημειοθεραπειες ... Μήπως δεν έχουν βρει κάτι και δεν πρέπει να σταματήσω ... Μήπως έχει γίνει κάτι στραβά ;;;; Μήπως δεν έδειξαν κάτι οι εξετάσεις ;;; Έκανα ακτινογραφία θωρακος κ ήταν καθαρη ... Αυτο που με ενοχλεί είναι το αλλεργικο μου άσθμα η κάτι άλλο ;;;  Πονάει ο γλουτός μου μετά απο την τελευταία θεραπεία που φορτωθηκα φάρμακα ... Φταίει αυτο η κάτι άλλο ;;;;; 
Ξεκίνησα ακτινοβολίες ! Πάω καθε μέρα στο νοσοκομείο η διαδικασία είναι πολυ απλή ... Με σημάδεψαν με ένα υγρό που δημιουργεί εγκαύματα και φαγούρα δεν με ενοχλεί καθόλου λέω δόξα σόι ο θεός τέλος οι χημείες μακάρι να έκανα μόνο ακτινοβολίες 1 χρόνο παρά αυτο που πέρασα .... 
Ωστόσο δεν μπορω ακόμα να νιώσω υγιής . Τι έχω πάθει ;;;; Γιατι ;;;;; Είχα μια εξέλιξη πολυ παρα πάνω απ θα πιο τρέλα μου όνειρα ! Μήπως είμαι αχαριστη και δεν το εκτιμάω;;;;; Τι σκατα γίνεται ;;;;; Γιατι δεν μπορω να χαρώ ;;; Οσα καθαρά αποτελέσματα και να έχω δεν θα ξαναχαρω ποτε ;;;;; Πφφφφφ
Αυτά λοιπόν ... Να και η αφεντομουτσουναρα μου με τα σημάδια για τις ακτίνες ....

4 σχόλια:

  1. Να πάρεις μια εικόνα της Αγίας Υπομονής στο σπίτι σου και να την κοιτάς συνεχώς..... Τι άλλο μπορώ να σου πω για να πάρει μπρος το φαλακρό ...... μυαλουδάκι σου;;;;;;;;;;;; Πάρε την ζωή και λίγο χαλαρά, απόλαυσε το δώρο που σου ήρθε και βάλε αυτά τα υπέροχα μάτια να χαμογελάνε..... Διώξε την θλίψη από μέσα τους......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχετε δίκιο κύριε Μανώλη απλα νομίζω πως έχω τρομάξει τόσο πολυ που έχω χωθει στο καβούκι μου ...

      Διαγραφή
  2. Είσαι μια κούκλα κ είσαι καλά! Σιγά σιγά θα συνηθίσεις,νομίζω πως είναι λογικό στην αρχή να μην μπορείς να πιστέψεις την μεγάλη σου τύχη!Μετά από τόσα δεινά που σε βρήκαν είναι επίσης νορμάλ να προσπαθείς να εντοπίσεις πιθανούς κινδύνους για να προστατευτείς.Όσο περνάει ο καιρός κ βλέπεις τα θετικά αποτελέσματα να διατηρούνται θα αισθάνεσαι όλο κ πιο βολικά με την καινούρια κατάσταση.Κ δεν είσαι καθόλου αχάριστη!!
    Καλή συνέχεια κι εύχομαι πάντα τα καλύτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΟΜΑΙ πραγματικα να περασει ο καιρος και να εχω μονο καλα αποτελεσματα παντως ο εγκληματισμος στην νεα κατασταση ειναι δυσκολος.....

      Διαγραφή