Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Ηταν λάθος διάγνωση ....

Καλημέρα κόσμε.... Έχω να γράψω καιρό ... Νομίζω πως τους τελευταίους μήνες έφτασα ψυχολογικά στο απόλυτο μηδέν ... Κάτι τα οικογενειακά κάτι ο καρκίνος , κάτι το ένα  κάτι το άλλο μου ήρθε να πάρω φορά και να πηδήξω απ τον τέταρτο ... 
Το μοναδικό πράγμα που με ήρεμούσε ήταν η προσευχή . Αν δεν προσευχόμουν θα είχα κλειστεί σε τρελάδικο. Σωματικά οι θεραπείες με έχουν ξεκάνει ... Προχωραω κ ακούς κρακ-κρακ σαν να αλλάζουν οι transformers...αλλα δεν γίνεται τίποτα παραμένω η ίδια καραφλόφατσα.
Εδώ και καιρο έχει αποκατασταθεί η σχέση μου με τον Βασίλη και είμαστε καλύτερα από ποτέ ... Η απόσταση μας κράτησε μια εβδομάδα μέχρι να συνειδητοποιήσουμε κ εγω κ εκείνος πως δεν πρέπει να επηρεάζομαστε από τις απόψεις τρίτων... Δυστυχώς η ευτυχώς ... Λίγοι εγκρίνουν την σχέση μας ... Λογικό είναι ... Το να έχεις κοπέλα μια καρκινόπαθη με ένα στήθος ... 6 χρόνια μεγαλύτερη σου μόνο κελεπούρι δεν είναι...
Θες δεν θες κάποια στιγμή θα κοντραριστείς με τα θέλω σου ... Οταν οι μπηχτές για να χωρίσεις είναι πλέον σε καθημερινή βάση . 
Η αγάπη όμως .... Έρχεται και τα γκρεμίζει όλα αυτά ... Και δεν πτοείται από τίποτα πόσο μάλλον από μικρότητες !!!! Είμαστε μαζί! Στα δύσκολα , δεμένοι .. Βαθιά ! Και οι στιγμές και οι δυσκολίες που έχουμε περάσει με αυτόν τον άνθρωπο μας έχουν κάνει ένα . Σε όποιον αρέσει σε όποιον δεν αρέσει κερνάω σφηνάκια ξύδι τοπ! Και στην ευχή του θεού 
Πέρασε που λέτε ο καιρός ... Και ήρθε η ώρα των εξετάσεων ... Έκανα σύνολο 10 ΧΜΘ ! Ευχομουν να έχει μικρύνει ο όγκος για να γλιτωσω την επέμβαση ... Πάω στην ακτινολογο και κάνω υπέρηχο ... Είχε να με δει από τον Φλεβάρη ... Της λέω πως τελικα ο όγκος ήταν μετασταση... Με κοιτάζει λες και της κάνω πλάκα .. Λέω όχι αλήθεια έτσι έγραφε το χαρτί της διάγνωσης ... Μου λέει βρε κορίτσι μου ... Δεν θέλω να ακυρωσω την ακτινολογο της μαγνητικης αλλα αυτό δεν μου κάνει για μετασταση. Μάλιστα στην αρχή είχαμε πει να το γράψουμε για εστιακη οζωδη υπέρπλασια ... 
Τεσπα... Γράφει το χαρτί ..και ο όγκολογος μου μου λέει άμεσα μαγνητικη ... 
Μπήκα στον ευαγγελισμό και έκανα 2 μαγνητικες και 3 υπερηχους .. Ο τρίτος με σκιά γραφικό ... Σύνολο 10 ιατροί συμφώνησαν πως είναι καλοηθεια τελικά και πως αυτό όχι μόνο μετασταση δεν ήταν αλλα ούτε καν αδενωμα... Που να υπάρχει υποψία για κακοήθεια ...
Επαθα τεράστιο σοκ ! Ευχάριστο σοκ ... Ολοι πάθαμε σοκ!!!!!!!!!!! Τόσο καιρό εγω είχα πέσει στα πάτωματα και προσπαθούσα να μάζεψω τα κομμάτια μου ... Πέρασα μέσα απ τη κόλαση και τελικα ... Ήμουν καλα !!!!!
Για εμένα αυτό είναι ένα θαύμα !!!!! Έτσι το νιώθω για πολλούς λόγους .... Εμπιστεύομαι τα σχέδια του θεού έπρεπε να το περάσω αυτο .. Για να πάρω τα χαμπαρια μου ... Να σταματήσω να φοβάμαι και να εξοικειωθώ με τον θάνατο .. Και πολλα αλλα που έγιναν τελικά για καλό! 
Οι παραπάνω θεραπείες δεν με χαλάνε καθόλου ... Νιώθω και πιο εξασφαλισμένη .
Σημασία έχει πως τελείωσα !!!! Την Δευτέρα θα πάω να κάνω τον σχεδιασμό της ακτινοθεράπειας... Για να ξεκινήσω θα κάνω γύρω στις 30
Και μετά πρώτα ο θεός τελοοοοοοοος!!!!!!!!!!!
Δόξα το Θεό είμαι καλά!!!!!! Γίνονται και θαύματα ...

20 σχόλια:

  1. Τι όμορφο το ροζ φόντο.. Πόσο χαίρομαι.. Ανέλπιστα.. Τα είπαμε άλλωστε.. Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kai που εισαι???? Καθε μερα σε σκεφτομαι!! Καθε μερα ομως!!! Που εξαφανιστηκες??? Ανησύχησα τοσο πολυ!!!! Ποσο χαιρομαι που εισαι καλα δεν μπορεις να φανταστεις!!! Σου στελνω την αγαπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ολα καλα ευτυχως!!!!χαιρομαι που ακουω κ παλι νεα σου και μαλιστα καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να εισαι καλα!!!! ελπιζω να μην μου κανει κανεις πλάκα..... χαχαχαχχα

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα όχι ρε συ..... Από αλλού τα λέγαμε κάποτε.... Αντε άνοιξε τίποτα!!!! Ελπίζω να είναι οοοολα καλά...

      Διαγραφή
  4. Επιτέλους μικρή μου...... Ήρθε η ώρα που εμφανίστηκε το θαύμα. Ήμουνα σίγουρος και στόχα πει..... Απόλαυσε λοιπόν από δω και πέρα την ζωή σου με αισιοδοξία και χωρίς φόβο...... Πολλά φιλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κυριε Μανωλη!!!!! παντα το λεγατε.... ησασταν πολυ αισιοδοξος!!!! κ ευχαριστω πολυ ειδικα για αυτο

      Διαγραφή
  5. ΓΙΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΠΠΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Κοριτσάκι μου σε σκεφτόμουν κάθε μέρα και έμπαινα με αγωνία να δω μία καινούργια σου ανάρτηση... και η αλήθεια είναι πως σκεφτόμουν να σε αναζητήσω και αλλιώς και να σε πάρω τηλέφωνο!!!! Χαίρομαι υπερβολικά πάρα πολύ που είσαι καλά και εύχομαι από εδώ και πέρα να μην ταλαιπωρηθείς άλλο!!!! Με το καλό να φας και την ουρίτσα του παλιογαιδαράκου(τις ακτίνες) και να ξεμπερδέψεις!!!! Ελπίζω να είσαι πολύ καλύτερα και να καταφέρω να σε συναντήσω και από κοντά!!!!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΟς ειμαι μια χαρα!!!! ελπιζω να μην ειναι ονειρο και ξυπνησω.... τοσο πολυ εχω παθει σοκ!!!! ε πονανε τα κοκκαλακια μου αλλα οκ! οντως φαγαμε τον γφαιδαρο τι να μας πει αυτος ο πονος..... οποτε θελεις στειλε μου mail να κανονισουμε!

      Διαγραφή
    2. Αντούλα μου είναι πραγματικότητα!!!! Αν ήταν όνειρο όταν θα ξυπνούσες , θα βρισκόσουν σε κάποιο ζεστό πρωινό του περασμένου καλοκαιριού πριν αρχίσουν όλα!!!! Αλλά όπως λενε, όλα για κάποιο λόγο γίνονται, και τουλάχιστον από αυτήν την δοκιμάσία βγαίνεις πάρα πολύ πιο δυνατή και προσγειωμένη και βρήκες και όλα τα υπόλοιπα κομμάτια της ζωής σου που είχες αμελήσει όλα τα προηγούμενα χρόνια... Οπότε τώρα θα είσαι και ολοκληρωμένη και πολύ πιο ανώτερη από όλους μας γιατί θα έχεις και μια τέτοια τεράστια εμπειρία στο "βιογραφικό" σου!!!! Είμαι ειλικρινά πάρα πολύ χαρούμενη!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. ανωτερη πραγματικά δεν νιώθω για κανένα λογο.... επειδη μου εκατσε ενας καρκινος που θα μπορουσε να κατσει στον καθεναν μας.... ΟΥΤΕ ΚΑΝ....ειμαι της αποψης πως ναι δεν υπαρχει τυχη ολα για καποιο λογο γινονται και ο Θεος επιτρεπει καποια πραγματα για να παρουμε τα χαμπαρια μας... να μην ειμαστε ματαιοδοξοι και αλλα πολλα.....
      εγω οταν λεω πως δεν μπορω να το συνειδητοποιησω εφαγα τετοια "τρομοκρατια μεταστασης" που ο καθε πονος μου ηχει σε θανατο.... τωρα ας πουμε απο χθες ποναειη μεση μου κ ενα μηνα ο γλουτος μου δεξια..... κατευθειαν παει το μυαλο μου στο κακο και δεν ηρεμω ΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

      Διαγραφή
  6. ολοι αδελαις μου εχουμε εναν φυλακα αγγελο, ειδες που αλλαξε η γκινια?? να εισαι καλα και οσο πιο ανωδυνα απο εδω και περα!!!! και μερικοι γιατροι ειναι ασχετοι να το ξερεις αυτο ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γειά σου Ιωνα! εχουμε πολλους αγγελους! και ο Θεος ειναι παντα διπλα μας σε οποιαδηποτε φαση της ζωης μας.... ειναι οντως το καταλαβα δυστυχως.... μακαρι να ειμαστε ολοι καλα εγω ακομα προσπαθω να συνελθω παντως και δυσκολευομαι....

      Διαγραφή
  7. πολυ λογικο ειναι να νιωθεις ετσι.. εγω που περασα το 1/10 απο οτι περασες εσυ νιωθω τα ιδια...

    παθαινω διαφορες εμμονες με αλλα σημεια που μπορει να εχω μια ενοχληση και τα συναφη.... κι εμενα απο τοτε που τελειωσα τους κυκλουσ δεν με αφηνει, ολο κατι εχω....

    εμενα με βοηθαει να βγαινω εξω η και να δουλευω (ανεργος ειμαι) ξεχνιεται το μυαλο μου, αμα καθομαι μεσα ολο σκεψεις γυριζουν στο μυαλο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν πιστεύεις στον Θεό ... Αλλα θα σου πω κάτι ... Λένε πως αν ρωτήσεις κάτι με πίστη τον Θεό και ανοίξεις τυχαία την κενή διαθήκη θα σου απαντήσει ... Όταν είχαμε μάθει με τον φίλο μου για την μετασταση .. Πήρε την κενή διαθήκη και άνοιξε στο σημείο που ο Απόστολος Παύλος ζητάει απ τον Θεό να του πάρει μια αρρώστια που την ονομάζει αγκάθι ....7 και εξαιτίας της υπερβολής των αποκαλύψεων. Γι’ αυτό, για να μην υπερυψώνομαι, μου δόθηκε αγκάθι στη σάρκα, άγγελος του Σατανά, για να με χαστουκίζει, ώστε να μην υπερυψώνομαι.
      8 Γι’ αυτό, τρεις φορές τον Κύριο τον παρακάλεσα, να απομακρυνθεί από εμένα.
      9 Και μου έχει πει: «Σου αρκεί η χάρη μου, γιατί η δύναμη μέσα σε αδυναμία τελειοποιείται». Πολύ ευχαρίστως, λοιπόν, μάλλον θα καυχηθώ στις αδυναμίες μου, ώστε να κατασκηνώσει πάνω μου η δύναμη του Χριστού.
      10 Γι’ αυτό ευαρεστούμαι σε αδυναμίες, σε κακομεταχειρίσεις, σε ανάγκες, σε διωγμούς και σε στενοχώριες υπέρ του Χριστού. Γιατί όταν είμαι αδύνατος, τότε είμαι δυνατός.
      .... Άρα ..., η αρρώστια μας ... Και η θυμίση της πας επαναφέρει στη γη ... Πως δεν είμαστε άτρωτοι μας θυμίζει πως σημασία έχουν τα απλα πράγματα και μας απαλλάσσει απο την ματαιοδοξία και μας . Άρα όλα έχουν λόγο ... Απλα τώρα που είναι φρέσκο είναι βασανιστικό . Γιατι είναι η μόνιμη σκέψη . Δεν λες πάλι καλα που είδαμε την αλήθεια ; Και τον κόσμο όπως πραγματικά είναι ; Αυτά λοιπόν μας αρκεί η χάρη ... Και το αγκάθι μας κρατάει στην γη για να βλέπουμε πως τίποτα δεν είναι μόνιμο και όλοι θα φτάσουμε στο χώμα . Γιατι να σκαμε λοιπόν για ανούσια πράγματα ;

      Διαγραφή
  8. Τελικά ο Απόστολος Παύλος δεν πέθανε απο το "αγκάθι " :) καλημέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλοι έχουμε και από μια άσχημη ιστορία. Άλλοι θέλουνε να την μοιραστούνε, άλλοι όχι. Εσύ το έκανες και θέλει πολύ κουράγιο αυτό. Κάθε εμπόδιο και πόνο που περνάμε στην ζωή είναι διαφορετική η εμπειρία στον καθένα μας και μόνο εσύ ξέρεις τι περνάς και τι σκέψεις έχεις κάνει στο σκοτάδι. Θα σου πω μονάχα πως όταν πέρασα τις δικές μου δύσκολες ώρες .. δεν ήθελα κανένας να το ξέρει και κανένας να μην μου δείχνει "οίκτο" και "λύπηση"... είμαι σίγουρος πως κάποια στιγμή θα το ένιωσες αυτό και ήταν πολύ άσχημο. Καταλαβαίνω περίπου πως ένιωσες και καταλαβαίνω και πως νιώθεις τώρα που όλα τελειώσανε και είσαι πλέον ο ίδιος υπέροχος άνθρωπος αλλά και πολύ διαφορετικός. Με καινούργια χρώματα.. καινούργιες αισθήσεις.. καινούργιες γεύσεις και αισθήματα. Πιστεύω πως.. δεν σε γλίτωσε καμία προσευχή..
    Όσοι και να ήταν δίπλα σου.. όση βοήθεια και να δέχτηκες.. όσες προσευχές και να έκανες..
    Στο τέλος της ημέρας ξέρεις πως είμαστε μόνοι μας... και αν δεν πιστέψουμε στον εαυτό μας και στην δύναμη ότι θα τα καταφέρουμε ... όσο και να προσπαθεί το σύμπαν.. δεν γίνεται τίποτα. Ήσουν και είσαι δυνατή και χαίρομαι υπερβολικά πολύ που είσαι όχι μόνο καλύτερα από ποτέ.. αλλά και καλύτερος άνθρωπος.

    love,
    Greg Orian

    ΑπάντησηΔιαγραφή