Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Ούφ! 1χρόνος χωρίς καρκίνο ....

Η αλήθεια είναι πως ναι ! Είναι ο πιο όμορφος λόγος για να γιορτάσεις! Άντε όμως να το συνειδητοποίησεις. Σήμερα πήρα και τα τελευταία αποτελέσματα . Καθαρά όλα με κάτι οζίδια στον θηρεοειδή που πρέπει να τα παρακολουθώ ... Με πολυποδάκια στη χολή απ την ταλαιπωρία ... Και ο cea (γενικός δείκτης καρκίνου ) 1 μονάδα πάνω απ το φυσιολογικό . Ενώ κλασσικά ως ψύχραιμος άνθρωπος έβαλα τα κλάματα κ έχασα πάλι το πάτωμα κάτω απ τα ποδάρια μου μου είπαν όλοι όπως και ο γιατρός μου πως δεν πρέπει να δίνω σημασία καθόλου. Για πολύ καιρό μετά αυτό θα βγαίνει έτσι λόγω των θεραπειών και της ταλαιπωρίας και πως αν είναι να ληφθεί υπ όψιν πρέπει να είναι πάνω από 10.
Ωστόσο ακόμα απ τις ακτινοβολίες νιώθω όλη τη δεξιά μου πλευρά εσωτερικά αρκετά ταλαιπωρημένη σαν να με τραβάει . Αυτά είναι τα ιατρικά μου νέα ... Ψυχολογικά δεν ξέρω πότε θα νιώσω πως πάει αυτό ήταν τελείωσε .... Δεν μπορώ να το νιώσω ακόμα ; Το νιώθεις άραγε αυτό ποτέ ; Τίποτα δεν μπορεί να είναι ίδιο με πρίν. Προσπαθώ να νιώσω απελευθερωμένη από αυτόν τον άθλιο μαλάκα που λέγεται καρκίνος. Νιώθω σαν να με βίασαν . Ναι ήταν βιασμός ... Ο καρκίνος μου επιτέθηκε με θράσος χωρίς να σεβαστεί τίποτα απολύτως , μου πήρε οποία αθωότητα και ανεμελιά είχα μου άφησε πληγές που δεν θα κλείσουν ποτέ και με άλλαξε .
Κάνω πολύ μεγάλη προσπάθεια να συνεχίσω την ζωή μου όσο γίνεται φυσιολογικά. Αισιόδοξη όσο κ αν δεν φαίνεται είμαι , απλά δεν μπορώ πλέον να κάνω σχέδια ... Κάτι που δίνει την ψευδαίσθηση ελευθερίας . 
Ο καρκίνος του μαστού παει καλά αν τον προλάβεις όντως ! Έχω ζωντανά παραδείγματα που είναι η Χαρά της ζωής ! Αυτές τις φίλες μου τις λέω αγγελούδια , είναι κοπέλες που έχουν ξεπεράσει τον καρκίνο και πλέον είναι υγιέστατες. Ενα από αυτά τα αγγελούδια λοιπόν παντρεύεται την άλλη Κυριακή και με έχει κάνει πολύ χαρούμενη ... 
Θέλω πολύ να ζήσω και να κάνω κ εγ. Πολλά πράγματα αλλά βρε παιδιά πως γίνεται να αγνόησω την κατάσταση στη χώρα μου ; Στον κόσμο ; Ζούμε με την μητέρα μου και συνολικό εισόδημα 600 ευρώ ...από που να αρχίσω και που να τελειώσω για τα βασικά που δεν υπάρχουν . Και ξέρω πως είμαστε όλοι σχεδόν έτσι ! Εννοείται πως είμαι ευγνώμων και με το παραπάνω που τα κατάφερα και δόξαζω τον Θεό αλλά είμαι και ρεαλίστρια... Σήμερα πήγα να αναβάλλω την μάστογραφία μου για τον άλλο μήνα λόγω ιστορικού κάνω ψηφιακή  που κοστίζει 55 έυρω! ( το ένα στήθος ) 
Και ήταν μια κυρία που ήταν ανασφάλιστη και εκλαιγε γιατί είχε ιστορικό και δεν μπορούσε φυσικά ούτε να πληρώσει ...ευτυχώς υπάρχουν ακόμα άνθρωποι και πόσο μάλλον στον Άγιο Σάββα και ευτυχώς βρέθηκε λύση .ποσοι καρκινοπαθεις έχουν μείνει ανασφαλιστοι; Πόσοι έχουν ανάγκη από θεραπείες για να κρατηθούν στη ζωή και το μπουρδελο κράτος συνεχίζει να τρώει άβέρτα; Ναι φταίμε αλλά μέχρι κάποιο σημείο ...σήμερα μια φίλη μου χρειάστηκε να κάνει έκτακτα εισαγωγή  με σοβαρό πρόβλημα στο συκώτι και δεν είχαν κρεβάτια !!!!! Γιατί ; Λόγω του ότι συγχωνευτηκαν τα νοσοκομεία ... Της πρότειναν μάλιστα λύση να δίνει συμμετοχή 35 ευρώ την ημέρα για να την βάλουν σε 2 κλινο....το λιγότερο 5 ημέρες να κάτσει πόσο ; 175 ευρώ !!!!!!!! Σε οικογένεια με 1 μισθό τετραμελή ! Δηλ  πόσο σάπιοι;;;;; Και μην ακούσω την καραμελιτσα έχουμε δωρεάν υγεία στην Ελλάδα ... Τόσα χρόνια που δουλεύουμε σαν μαλάκες οι κρατήσεις ; Που πάνε; Υπερπληρωνουμε όλα τα υπόλοιπα και η δωρεάν υγεία είναι κάτι το πλασματικό... Με πολλά LSD στο νερό μας καθημερινά το έχουμε πιστέψει κ αυτό . 
Προσπαθώ λοιπόν να έχω καλή διάθεση ... Προσπαθώ ... Είναι ένας αγώνας καθημερινός ! 
Ενας άνθρωπος πάντα μου φτιάχνει το κέφι ! Ο Βασίλης μου! Απ την αρχή ως το τέλος μαζί .. Στα δύσκολα ήσουν εκεί σ´αγαπαω!

Πήγα και στην συναυλία του Σωκράτη.... αυτό μιλάει για μένα.....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου