Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Όταν κανείς σχέδια ο θεός γελάει...

Θα συνέχιζα υπό άλλες συνθήκες την ιστορία της διάγνωσης μου αλλά με πρόλαβαν τα γεγονότα. Από την δεύτερη χημειοθεραπεία μου είχα πόνους στην δεξιά πλευρά του σώματος μου κάτω από την μαστεκτομή. Αποφάσισα λοιπόν να πάω στο νοσοκομείο και να το πω στον ιατρό μου. Με παρέπεμψε λοιπόν να κάνω ακτινογραφία θώρακα και υπέρηχο άνω και κάτω κοιλίας. Ωραία λέω θα κάνω τον έλεγχο μου να ηρεμήσει το κεφάλι μου από τις εμμονές .
Η ακτινογραφία ήταν καθαρή . Ο υπέρηχος όμως δεν ήταν υπέροχος .... Μου βρήκαν στο συκώτι ένα συμπαγές μόρφωμα το οποίο πρέπει να κοιτάξω με μαγνητική που θα γίνει την ερχόμενη Τρίτη . Όταν ο γιατρός μου ανακοίνωσε πως πρέπει να κάνω αυτή την εξέταση ήδη είχα αρχίσει να τρέμω σαν το ψάρι με έβαλε σ ένα κρεβάτι να ηρεμήσω γιατί πήγα να λιποθυμήσω  Όπως καταλαβαίνετε έχω τρομάξει πολύ φοβούμενη την μετάσταση , ωστόσο έχω και την σημερινή χημειοθεραπεία να αντιμετωπίσω που οι παρενέργειες της είναι άθλιες και θέλει πολύ υπομονή.
Με άθλια ψυχολογία και πολλά δάκρυα τρόμου . Τα πρώτα πράγματα που σκέφτηκα στην περίπτωση που πεθάνω ( γιατί αυτές οι σκέψεις είναι κλασσικές για έναν καρκινοπαθή στο ενδεχόμενο μετάστασης  ήταν ο πόνος που θα προκαλέσω στους ανθρώπους μου .
 Δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να λιώνω σ ενα νοσοκομείο απο χημειοθεραπείες όντας λείψανο και σκιά του εαυτού μου . Θα προτιμούσε να εξαφανιστώ απ το να βλέπω δικούς μου ανθρώπους χάλια εξ αιτίας μου. Πόσο μάλλον την μητέρα μου που με μεγάλωσε μόνη της και τον άνθρωπο μου που έχω αγαπήσει χωρίς όρια .Δεν έχω λόγια να περιγράψω τον πόνο που νιώθω κάτι τέτοιες στιγμές .... Ένα γαμώτο μου βγαίνει .... Έχω τόσο όρεξη να ζήσω, αγαπάω τόσο δυνατά και επιτέλους αγαπιέμαι εξίσου δυνατά !!!! Έχω γίνει "ενα" με τον. Άνθρωπο μου και ειναι αυτός που είναι δίπλα μου πιο πολυ απ όλους ... Είναι ο λόγος για να παλέψω όλο αυτό το θρίλερ που περνάω . Είναι αυτός που ενώ είμαι χλωμή χωρίς μαλλιά και κομμένο μαστό με λέει το πιο όμορφο πλάσμα του κόσμου και τα μάτια του λάμπουν , είναι αυτός που με πηγαίνει στην κάθε μου θεραπεία και μου κρατάει το χέρι , αυτός που μου κράταγε το μέτωπο μου στους εμετούς των παρενεργειών ... Αυτός που μου κράταγε το χέρι μέχρι να μπω στα χειρουργεία , αυτός που θέλει να κάνει οικογένεια και παιδιά μαζί μου χωρίς προκαταλήψεις λόγω του ιστορικού μου, είναι αυτός που για να μην νιώθω Μόνη μου μετά τις θεραπείες χαραμίζει τα σαββατόβραδα του μαζί μου, είναι αυτός που πάντα πιστεύει πως θα το ξεπεράσω και θα ζήσουμε μαζί όπως έχουμε σχεδιάσει. Γίνεται να μην πονάω λοιπόν όταν υπάρχει περίπτωση να μην καταφέρω να του ανταποδώσω αυτό το τόσο μεγάλο δώρο που μου έχει κάνει ; Επιτέλους είδα πως ει ναι να με αγαπούν πραγματικά ναι από αυτή την άποψη θα φύγω ευτυχισμένη αλλά μ ενα τεράστιο γαμώτο.... Γιατί τώρα που σε βρήκα να μην σε ζήσω ματάκια μου ;;; Μπορεί η μαγνητική να μην δείξει κάτι ανησυχητικό αλλα αυτές είναι οι σκέψεις μου όταν με παίρνει από κάτω . Δυστυχώς αναπόφευκτα συχνά .....
http://www.youtube.com/watch?v=zbcLr6mqIVI

8 σχόλια:

  1. Προσπάθησε να μη σκέφτεσαι το μετά, τί θα γίνουν οι άλλοι και τέτοια. Σκέψου ότι η τύχη ή η μοίρα σού έστειλε κάτι τόσο όμορφο όπως ο άνθρωπός σου ακριβώς πριν τον καρκίνο για να δεις την πραγματική αγάπη και την ομορφιά της ζωής κι έτσι να έχεις δύναμη για να παλέψεις ακόμα περισσότερο! Σκέψου ότι δεν τον βρήκες για να τον χάσεις αλλά για να γίνεις καλά και μ'αυτόν τον τρόπο να τον έχεις! ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό που λες Στέλλα μου το έχω σκεφτεί πολλές φορές και συμφωνώ μαζι σου ! Απλα όταν σε παίρνει απο κάτω τα σκέφτεσαι όλα μαύρα και βλέπεις τον κόσμο να συνεχίζει χωρίς εσένα δυστυχώς :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοπέλα μου καλημέρα. Σκέφτηκα να μην σου γράψω, αλλά τελικά το μετάνοιωσα. Σου μιλάει ένας άνθρωπος που συγκατοικεί εδώ και 13 χρόνια με πολλούς καρκίνους. Η κοιλιά μου είναι μόνο ένας τεράστιος όγκος από το συκώτι. Δεν ξεχωρίζεις άλλα όργανα. Τα πνευμόνια μου είναι κατειλλημένα κατά 70% από όγκους και να μην σου πω άλλα. Πρέπει να αλλάξεις πολύ γρήγορα σκέψεις και συναισθήματα, εάν θέλεις να ζήσεις πολλά χρόνια με τον σύντροφό σου. Άλλωστε του το χρωστάς με βάση αυτά που λες.... Και γω έχω τον φύλακα Άγγελό μου μαζί μου εδώ και 10 χρόνια. Όταν γνωριστήκαμε, ήμουνα ήδη καρκινοπαθής και έκανα θεραπείες. Αυτό όμως δεν την σταμάτησε από το να με αγαπάει και να με φροντίζει. Αυτή της η αγάπη είμαι σίγουρος ότι με κρατάει ζωντανό μέχρι σήμερα και δεν σου κρύβω ότι είμαι ευτυχισμένος και χαρούμενος. Δεν θέλω να την αφήσω μόνη της, θέλω να συνεχίσω την ζωή μου μαζί της και θα το καταφέρω..... Θα μπορούσα να σου πω πολλά, πάρα πολλά. Δεν θα το κάνω όμως, θα σου πω μόνο, να έχεις περίσια αγάπη στην ζωή σου, να μην είσαι θυμωμένη , να αποβάλεις την λέξη " ΓΙΑΤΙ " , να είσαι αισιόδοξη και να έχεις υπομονή και βαθειά πίστη ότι θα το ξεπεράσεις. Δεν είναι εύκολα όλα αυτά, θέλουν πολύ δουλειά με τον εαυτό σου, αλλά πρέπει να τα κάνεις. Σε κάποιους το χρωστάς..... Σε φιλώ και σου στέλνω μια ιστοσελίδα μου για να πάρεις κουράγιο.... www.palmoscancer.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο!!! πρίν λίγες μέρες ενώ έψαχνα στο διαδίκτυο για επιζώντες μου βγήκε η σελίδα αυτή κ ήθελα πάρα πολύ να μιλήσω μαζί σας! είχατε γίνει ήδη ο ήρωας μου πριν μου μιλήσετε.
      Με όλο αυτό έχω σίγουρα αποβάλει τον θυμό, έχω συγχωρήσει, έχω εκτιμήσει πολλά που δεν εκτιμούσα, και θέλω να ζήσω σαν τρελή!!!! απλά αυτό που μου λείπει και προσπαθώ να τα καταφέρω είναι η πίστη στον εαυτό μου ... είναι νωρίς ακόμα νομίζω αλλά μικρά βηματάκια τα κάνω...
      Για εσάς ξέρω σίγουρα πώς το σχέδιο του θεού είναι να δίνετε σε όλους εμάς δύναμη. είστε κ εσείς ένας φύλακας άγγελος χωρίς να το ξέρετε. Σας ευχαριστώ απεριόριστα και γιατί μου γράψατε αλλά και για το κουράγιο που δίνετε σε όλους μας!

      Διαγραφή
  4. http://www.facebook.com/groups/55244802458/
    http://www.facebook.com/www.palmoscancer.gr
    Αυτές είναι οι σελίδες στο facebook. Δοκίμασε να μπείς και τότε θα δείς πάρα πολλές και πάρα πολλούς με μεγαλύτερα προβλήματα από το δικό σου και το αντιμετωπίζουν με χιούμορ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 26 χρονων επιζων απο καρκινο των ορχεων και την ιδια περιοδο η μανα μου στο μαστο..

    Καναμε εναλλαξ χημειοθεραπειες..

    Πρεπει να μενουμε δυνατοι κουκλα μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή