Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Τι άλλο μένει ;

Κάθε λίγο και λιγάκι δοκιμάζονται τα όρια μου ....δεν ξέρω τι άλλο να πώ.
Το Σάββατο Ετρεχα την μητέρα μου στο νοσοκομείο ... Είναι 72 ετών με ενα κάρο προβλήματα στα κόκαλα ...ο γιατρός της είπε να μείνει στο κρεβάτι ... Είμαστε σ´ενα Σπιτι ένας κουτσαβλος κ ένας καρκινοπαθής ...
Τρελό κέφι παίζει !!!
Επισης έχω να αντιμετωπίσω και έναν χωρισμό απ την Κυριακή .... Βέβαια !!!!!
Σε όλο αυτο το τρελό κέφι προστέθηκε και μια φυγή !!!!!
Πρέπει να δεχτώ πως Οκ δεν γίνεται να αγαπάει όλος ο κόσμος οπως εγω ! Που πάντα βάζω τον εαυτο μου κάτω ... Πρέπει να δεχτώ λοιπόν πως κάποια πράγματα είναι με ημερομηνία λήξης .
Ρε παιδιά αγάπη με ημερομηνία λήξης υπαρχει ; Εγω δεν τα ξέρω έτσι τα πράγματα ... Όταν αγαπάς μένεις εκει δεν φεύγεις ... Ούτε μπορείς να σκεφτείς την ζωη σου χωρίς τον άλλον ... Δεν δίνεις την χαριστική βολή !
Οτι λοιπόν δωθηκε, πάρθηκε πίσω αποτρόπαια και πολυ βάναυσα .φυσικα είμαι ευγνώμων για την μέχρι εδω βοήθεια . Αλλα δεν δέχομαι την θεωρία περί αγάπης ... Όχι παει πολύ.
Τελικα το ταξίδι του καρκίνου καλύτερα να το ξεκινάς μόνος σου παρά να σε χωρίζουν στη μέση ... Έχεις να αντιμετωπίσεις τον καρκίνο με μια τεράστια λίστα απο σκατα που κουβαλάει μαζι του .... Οικογενειακά πακέτα ... Και έναν χωρισμό! Που ήταν η ευχάριστη νότα και ελπίδα σε όλο αυτο. Το να σε κάνει να πιστεψεις κάποιος πως όταν τελειώσουν όλα αυτά έχεις να κανείς κάποια πολυ όμορφα πράγματα και να στο παίρνει πίσω είναι βίαιο και βαναυσο. Οποίος σκεφτεί πως ναι ! Ήταν δύσκολα και για τον άλλον θα το δεχτω ... Αλλα για να δουμε ... Την επόμενη μέρα τη δικη μου και την επόμενη μέρα του αλλου... Εγω έχω ενα δωμάτιο διαλυμένο με χιλιάδες κομμάτια ... Δεν ξέρω τι να πρωτο μάζεψω...αν μαζεύεται κάτι .... Ο άλλος απλα θα εχει να μαζέψει μια γωνιτσα... Καλοκαίρακι έρχεται ... Και όλα καλα !!!
Σήμερα έχω τη θεραπεία μου ...και νομίζω πως έχουν στο προγράμμα να μου κάνουν εξετάσεις .. Δεν ξέρω αν θα φάω κ άλλη σφαλιάρα .. Θα έλεγα πως συνηθίζεται αλλα όχι με τίποτα ... Το Facebook το έκλεισα γιατι έχω τεράστια ανάγκη να απομόνωθω . Οποίος θέλει μπορει να μου στέλνει mail.
Σιγά-σιγά τα χάνω όλα ! Δεν εχει μείνει και κάτι ... Οι φίλοι μου τα αδέρφια μου είναι πάντα δίπλα μου ... Αυτοί είναι το μοναδικό μου στήριγμα ... Φοβάμαι μήπως τους χάσω κ αυτούς ... Συνεχίσουν τη ζωη τους προχωρήσουν ... Αυτα.

7 σχόλια:

  1. Αγαπημένο πλάσμα, φαντάζομαι πως εισαι στο νοσοκομείο αυτή τη στιγμή. Ελπίζω οι εξετάσεις σου να είναι εξαιρετικές. Σου έγραψα και εχθές ενα σχολιο αλλά ανάθεμα κι αν ξερω αν το δημοσιευσα σωστά. Δε το έχω το κοματι της επικοινωνίας ετσι.Κάθε σου λέξη είναι σα κλειδι που ανοίγει κλειστές πόρτες από το παρελθόν μου. Και πιθανότατα από το παρελθον ολων μας. Ειναι τόσο κοινες οι πορείες όλων μας.Διαβάζω την ανάρτηση σου και θέλω να σε « χαστουκίσω». Μιλάς για αγάπη ενώ φαίνεται να μην έχεις ιδέα τι είναι αυτό. Κι ίσως να μη φταις κι εσύ. Ετσι γαλουχηθήκαμε από τη μανα μας, από τη δασκαλα μας από την εκκλησία. Και ζητώ ευλαβικά συγνώμη που κατηγορώ τα σύμβολα μας. Μάθαμε να είμαστε το καλό παιδί. Αυτο που δε ζορίζει τους γονεις του, δε ζητάει υπακούει υπομένει τα λάθη των δικών του και προσπαθει να τα διορθώσει. Μάθαμε να ειματσε το καλο παιδιπου καταπινει για να μη στεναχωρηθούν οι άνθρωποι που αγαπάει. Μαθαμε να είμαστε η ψυχή της παρέας, της σχέσης που λεει μόνο ναι και ξέρει να κρυβει τη σκοτεινή πλευρά για να μην τρομάζει τους άλλους. Ακούς τον εαυτο του τι λέει; Εμαθα να βάζω τον εαυτό μου από κάτω. Και ποιος σου είπε οτι το να παταμε τον εαυτό μας είναι αγάπη; Επειδή δεν το κάνει καποιος άλλος είναι και αποδεκτό; Αδελαιδα ανέλαβε τις ευθύνες σου και αποδέξου ότι στο σημείο που έφτασες σημερα είναι με εισιτήριο που εσύ έβγαλες. Ηξερες οτι 6 μήνες συνεχόμενης θλιψης ειναι ικανοι να κάνουν τις τοξινες ογκο; Ισως όχι. Μαθε το λοιπον. Μαζεψε λοιπον τα κουρέλια σου κι ετοιμάσου για τον επόμενο σταθμο. Ο μονος που έχει ςευθυνη είναι ο εαυτός σου. Αγάπησε τον και χαιδεψε τον. Μαθε να ζητάς ΒΟΗΘΕΙΑ. Ας πάει καποιος αλλος τη μαμα σου στο νοσοκομειο. ΠΕΣ ΟΧΙ. ΠΕΣ ΦΟΒΑΜΑΙ. Και δέξου με αγάπη το φοβο των αλλων κι ότι κι αυτοί χρειλαζονατι τη βοηθεια σου. Δες τον εαυτο σου οχι σαν αρρωστη, αλλα σα στρατηγό. Αν δε φροντισεις τον εαυτο σου ουτε στη μαχη θα μπορεις να πας ουτε οδηγίες στους αλλους στρατιώτες θα μπορείς να δώσεις.Αν θες να πετάξεις κάπου τις τοξίνες σου ψαξε με στο fb ( frida kalou ). Αν τα καταφερω δηλαδη να δημοσιευσω το σχολιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ίσως να έχεις δίκιο .... Θεωρω πως αν ήταν έτσι οπως τα λες θα υπήρχε πολύς κόσμος που θα αγαπούσε οπως εγω μ λιγότερη θλίψη . Μόνο το αντίθετο συμβαίνει ... Όλοι κοιτάζουν τον εαυτο τους . Οσο για την εκκλησία είναι το μοναδικο πράγμα που με ήρεμει κ το νιώθω Σπιτι μου. Ναι στο νοσοκομείο είμαι. Στρατηγός δεν έχω κουράγια να γίνω .... Τώρα θέλω νταντεμα κ αγάπη μόνο. Δεν αντέχω τπτ λιγότερο αυτα στερήθηκα κ για αυτα διψαω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγγελε μου αυτό που σε βοηθάει είναι ο Θεός που κουβαλάς μέσα σου.Και μη σταματάς να τον κουβαλάς. Εχει ένα επουρανιο σχεδιο για σένα που θα σου αποκαλυπτεται σταδιακα. Δε ξερω αν ο καθενας κοιτάει την πάρτη του. Οταν εγώ χρειάστηκα βοήθεια, πίστεψε με δεν ήρθε απο κει περίμενα. Φίλοι αποστασιοποιούνται για δεν αντέχουν τόσο πόνο. Το καθήκον τους πληρώνεται με ενα τηλεφωνημα κι ενα αμα μπορώ να κάνω κάτι πες μου. Και κεινη την ωρα θες να πεις Ναι . Μπορείς να μην είσαι τόσο μικρός και να είσαι διπλα μου να με καθαρίσεις όταν βουτάω στα σκατά. Αλλά αυτό το δωρο θα το αποκτήσεις συν το χρονο. Υπάρχουν όμως ανάμεσα μας χιλιάδες αγγελοι. Ανθρωποι που δεν είχες συναντήσει μεχρι τωρα, ανθρωποι που δεν ανταλλασες ουτε καλημέρα. Και ξαφνικα γίνονται οι χορηγοί σου οι αρωγοί σου. Ειναι πολυ καλη ευκαιρία για ξεκαθαρισμα. Ερχονται τόσο ομορφα πραγματα μετα τη νίκη, που θα χρειαστείς το χορο. Η αγάπη είναι ευλογια. Ειναι ευτυχία είναι πληρότητα. Πρέπει να φερνει μια ισοροπία στο ζύγι. Πως εκτιμάται η αγαπη που το δικό σου το δίσκο τον έχει στον πάτο και του άλλου στην κορυφή.Ο Θυμός που ξερω οτι εχεις απιστευτο και καλα κανεις κιολας ειναι
    εγωισμός. Οταν εισαι εγωιστής αρνείσαι πραγματικά τη βοηθεια των αλλων. Μιλα ανοιχτά όσο αγαρμπο κι αν είναι. Οποιος δεν αντέξει ας το συνοδευουν οι ευχές μας. Καποιοι αντέχουν ομως. Προκάλεσε. Οσο για το Βασίλη δε καταλαβαίνω απλά φαντάζομαι. Αν περνάς φαση ανωτερότητας και τον αποδεσμευεις με τον ενα ή τον αλλο τροπο για να ζησει τη ζωη του, θα σου πω πως δεν είναι ουτε δικη σου ευθυνη ουτε δικη σου δουλια πως εκεινος θα ζήσει. Δωστου λιγο χωρο. Ειναι μεγαλος και ο δικος του πόνος. Κι ας μη κατσουμε να ζυγισουμε τα πραγματα. Ζητάς ντάντεμα και αγαπη. Παρτο απο κει που θελεις. Μου ακουγεται αμηχανο, δεν ειμαι εξοικειωμενη με αυτού του τυπου επαφες, αλλά μπορω να σου δωσω τα στοιχεία μου και να με βρεις.
    εχω πολυ ωραιες πεζοπορίες να σου προτεινω απο αυτες που μπορεις να κανεις μεσα στην πολη μας, προτεινω κωμωδια στο σινεμά και πολλα αλλα πραγματα που τα φερνει η στιγμή. Σοκαρομαι που στο προτεινω εδω αλλά τολμώ. Οπως θα φανταστηκες δεν εχω καμια σχεση με το χρόνο. Τυχη ειναι για μενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν ! Έχω φίλους που είναι σαν αδέρφια μου κ ζητάω πλέον συνέχεια βοήθεια απο όλους ! Ο Βασίλης με χώρισε και ήταν δικη του επιλογή . Δεν άντεξε .... Για εμένα οποίος αγαπάει μένει και είμαι απόλυτη σε αυτο .- πόσο μάλλον τώρα αν αγαπάς μένεις να βοηθήσεις δεν δίνεις κλωτσιά να παει ο άλλος ακόμα πιο κάτω .σ ευχαριστω για την πρόταση στείλε μου τα στοιχεία σου στο μαιλ!!!!!

      Διαγραφή
  4. καλημερούδια. Διαβάζοντας την απάντηση σου εστιάζω στα παρακάτω θετικά σημεία.
    1ο έχεις φίλους. Για μένα περιουσία είναι οι φίλοι μας και ουχί οι συγγενείς μας. Η δική μου οικογένεια είναι ολιγαριθμη. Εχω το μπαμπα μου και την αδερφη μου. Δεν υπάρχουν στο σχημα παιδια αντρες κλπ κλπ. Στα δυσκολα οι φίλοι βρίσκονται πάντα δίπλα. Ακόμη κι όταν οι « υποχρεώσεις » μας κάνουν να χανόμαστε, στα δύσκολα γίνεται συραξη. Κι αυτό για μένα ευλογία.
    2ο Σε βάθος χρόνου θα πρέπει να ευχαριστήσεις το Βασίλη που έφυγε. Δεν άντεξε... Δεκτό. Δεν είμαι αρμόδια και σίγουρα οχι τοσο σοφή για να το ερμηνευσω με βάση την αγάπη. Αυτο που ξέρω στα σίγουρα είναι οτι με την αποχωρηση του σε απαλλάσει από στεναχωριες κι απο τοξίνες που θα σου προσθετε στη συνέχεια η μη επάρκεια του να σταθεί με αξιοπρέπεια και να σου προσφέρει δύναμη. Ελπίζω να είναι προσεγμένη η επιλογή των λέξεων μου, ώστε να μην προσβάλω καποιον χωρίς πρόθεση.Σε καθε περίπτωση δε χρειάζεσαι διπλα σου τοξικους ανθρώπους. Οι καλοί ανθρωποι συχνα μπορουν να είναι τοξικοί. Πέτα οτι το ένστκτο σου δε θέλει. Εχω μια αρχή που δε ξερω αν είναι η σωστή, πως στη χαρά μου θέλω αυτούς που αντέξανε τη θλίψη μου. Δε ξερω όμως αν αυτό είναι μια απλουστευση που ακυρώνει αδικα καποιους ανθρώπους.
    Δε θελω να φιλοσοφήσω άλλωστε δεν ωφελει....
    Αν εκτιμώ σωστά τους χρόνους ( χλωμό) τωρα θα έχεις βγαλει τα πρωτα μαλακια. Μπορεις λοιπον να ασχοληθείς με το πως θα φτοαξεις τον εαυτο σου οταν τελειωσει αυτη η δοκιμασία. Μαλλον θα ειναι ισια . Είναι στα πλαισια της λογικής του καρκίνου, που φευγοντας σου αφήνει τα αντιθετα. Ειναι μια αλλαγή απο τις μακρυες σου μπουκλες. Θα μπορεις να τα βαψεις κιολας πλατινε κοκινα η και πρασινα αμα γουστάρεις. Θα κανεις οτι πριν δεν τολμαγες.Οι στυλιστικές σου απόψεις θα αλλάξουν.Be ready for that.
    προσεχε τη διατροφή σου ( στους γιατρους συχνά διαφευγει αυτή η λεπτομέρεια ). Αν δεν το ξερεις ηδη θα σου προτεινα να πινεις καθε μερα ενα χυμο με ωμο παντζαρι μηλο καροτο και ροδι οατν βγεις. Μη ξεχνάς να τρως συκωτακι . Καθε μερα σκορδο για τα μικροβια. Μπορεις να φτιαχνεις ενα μικρο τζατζικακι και να το γλεντας τα βραδυα.Ψαξου για το λεμφικό μασαζ και για γυμναστικη συνοδευομενη με χορο.
    Μία γυναίκα περιγραφοντας το ταξιδι με το καρκινο, έλεγε οτι καθε βραδυ εβλεπε μια κωμωδια με την οικογενεια της για να γελανε. Το γελιο είναι θεραπευτικο. Εξηγειται επιστημονικά. Ψαξτο. Επίσης μπορεις να την πέφτεις στη μαμα σου ( ο μπαμπας μου είναι 82 και παληκαρι ευτυχώς )και να σου κανει το θεραπευτικο χαδι. Ειναι στην πλατουλα και πρεπει να έχει διαμετρο μεγαλυτερη από 10 εκατοστά. Επίσης μπορεις να την πέφτεις και στον οποιοδήποτε δηλαδή.Φοβάσαι ότι θα παρεξηγηθείς ; Δε νομίζω.
    Ακομη μπορεις να απευτθυνθει στο Αλμα ζωής για ψυχολόγο. Νομίζω πως εχει μονο εγγραή ενα ποσο, το οποιο σε καθε περιπτωση θα ειναι τιμή μου να στο κανω δωρο. Εχω την τυχη να δουλευω και μεχρι το τελευταιο μηνα πληρωθηκα. Αρα μπορω.Μπορεις να μου στέλνεις λίστα με κωμωδιες να τις κατεβαζω και να στις στέλνω.
    Οσο για το mail σου ας με συγχωρήσεις τόσο εσύ όσο και οι λοιποί αναγνωστες σου, που σκατα ειναικαι δε το βλεπω η μαυρη; Γραψτο μου εσυ σε παρακαλώ να με διευκολυνεις.
    Εξω έχει μια πολυ λαμπερη ημέρα, δε ξερω αν το είδες. Ελπιζω να την εκμεταλλευτεις με καποιο φιλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ όμορφα μιλάς ! Για τους φίλους έχεις απόλυτα δίκιο ! Οσο για τον Βασίλη απλα με όσα ειχε κάνει ως τώρα τον είχα πολυ ψηλα και σχεδόν με ειχε πείσει πως με αγαπάει υπερβολικά και πως θα με στήριζε μέχρι τέλους . Απογοητευτηκα Κυρίως ... Κ είπε και σκληρα λόγια ... Πως τον αμελησα και με ρώτησε τι έκανα για εκείνον....αν αγαπάς και κατανοεις τη βαρύτητα δεν τα λες αυτα. Οσο για τις θεραπείες και τα πρώτα μαλακια . Ακόμα καραφλο είμαι . Έκανα χθες την 7 απ τις 10 θεραπείες μου . Δεν ξέρουμε τι γίνεται με τον όγκο . Αν έχεις διαβάσει κ τα προηγούμενα μου πόστ θα έχεις δει πως έχω μετασταση στο Ήπαρ ευτυχώς είχαν δει στις 2 Φεβρουαρίου 1 όγκο και είπαν πως είναι μονηρης. Ευχόμαστε να παραμένει μονηρης. Είναι εξωτερικό πάλι καλα .... Και χειρουργείται . Δεν ξέρουμε πως παει θα δουμε τον επόμενο μήνα . Παραπάνω απο 10 θεραπείες δεν θα κάνω γιατι θα έχω τοξικοτητα... Οπότε ευχόμαστε να εχει φύγει ο όγκος η να εχει μικρύνει καο κυρίως να είμαι καθαρη απο άλλες εστίες .οσο για τις κωμωδίες και το γέλιο ... Συμφωνώ μαζι σου κάνω οτι μπορω για να γελαω . Αν και στη προκειμένη φάση έχω παγώσει τον εγκέφαλο μου ... Γιατι ένας χωρισμός στη φάση που είμαι κ ειδικα με τέτοια εικονα που είχα στο νου μου είναι πολυ πολυ πολυ δύσκολος. Το mail. Mou einai. Adelin.mary.lupus@gmail.com

      Διαγραφή
  5. Λουλουδάκι μου, μη χάνεις τον δρόμο σου! Ο δρόμος σου είσαι ΕΣΥ! Ο προορισμός σου είσαι ΕΣΥ!
    Φρόντισε τη μαμά σου όσο μπορείς, ζήτα βοήθεια - με επιχειρήματα, με αξιοπρέπεια - είναι ανθρώπινο! Φρόντισε τον εαυτό σου, άφησε όσους σε άφησαν και γίνου μεγαλόψυχη! Κανείς δεν είναι τέλειος.. Το δεχόμαστε και πάμε παρακάτω! Κάποιοι αντέχουν, κάποιοι όχι.. Οκ. Δεν σε νοιάζει πια, όσο κι αν σου φαίνεται δύσκολο αυτό που σου λέω. Έχω νοιώσει την εγκατάλειψη όντας στην εντατική, από άνθρωπο που "ζούσε για μένα" επί 12 χρόνια.. Και τότε αποφάσισε να μου ζητήσει "χώρο και χρόνο".. Εμένα, που δεν ήξερα πια αν είχα χώρο και χρόνο για μένα ή για κείνον ή για ο,τιδήποτε.. Οι άνθρωποι δεν είναι Θεοί. Τα είπαμε, τα συμφωνήσαμε. Επικεντρώσου στον εαυτό σου και στη θεραπεία σου, ΜΗΝ ΠΕΝΘΕΙΣ. Δεν έχασες κάτι ή κάποιον. Κι αν έχασες, πάλι η ζωή θα καλύψει το κενό, επειδή αυτή είναι η τάση της.. να γεμίζει τις άδειες θέσεις. Είσαι τόσο απίθανα όμορφη και πλούσια, μέσα σου κι έξω σου.. Νοιώσε το.. Ζήσε το.. Καλή δύναμη μικρή μου και καλά αποτελέσματα! Ό,τι θελήσεις, είμαι εδώ! (katerinamaratou@yahoo.gr) Σ΄αγαπώ κι ας μη σε έχω συναντήσει. Απλά, σε μαθαίνω από τα γραπτά σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή