Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Παρασκευή βράδυ λοιπόν

Ηρθαν οι ζεστές μέρες ! Μύρισε το άνθος λεμονιάς που το έχω συνδέσει με το Πάσχα . Κάποιοι επισκέφθηκαν ήδη τις παραλίες. Κ εγω ..... Εμαθα την περασμένη Τρίτη πως θα κάνω άλλους 5 μήνες χημειο θεραπεία . Γιατί ο όγκος είναι μεν εξωτερικός αλλά ακουμπαει την κολικη καμπή και είναι στην είσοδο όπου περνούν οι φλέβες και οι αρτηρίες... Αυτό απ όσο μου έδωσε να καταλάβω ο γιατρός δεν είναι και τόσο αθώο .
Απογοητευτηκα. Ωρες ώρες νιώθω πως δεν ζω. Κάθομαι και παρατηρώ αυτούς που διασκεδάζουν με τα πιο απλά πράγματα κ εγω δεν μπορω να κάνω ούτε αυτά . Οι θεραπείες μ´εχουν ρίξει πολύ σωματικά κ έχω ακόμα δρόμο μπροστά μου . Προσεύχομαι και ελπίζω σ´ενα θαύμα . Η προσευχή είναι το μοναδικό πράγμα που γαληνευει την ψυχή μου . Τίποτε άλλο . Η θλίψη όμως δεν παύει να με επισκέπτεται κάθε μέρα . Ωρες ώρες αναρωτιέμαι αν η κόλαση είναι πολυ χειρότερη .... Η την περνάω εδώ σε αυτή τη ζωή . Ερχεται ένα καλοκαίρι με θεραπείες και νοσοκομεία όταν οι περισσότεροι θα είναι στις παραλίες. Συνεχίζω να αφουγκραζομαι τους πόνους μου και αγωνιω μέχρι μέσα Μαΐου που θα κάνω εξετάσεις να δούμε που βρίσκομαι . Αυτά !

2 σχόλια:

  1. Η μυρωδιά τους με κάνει να κλαίω.. τιτλος βιβλίου αγαπημένου αλλά και αλήθεια για τα άνθη λεμονιάς.. Πόσα μου θυμίζουν.. Κυρίως όσα και όσους μου λείπουν. Δεν ειναι η Άνοιξη ή το Καλοκαίρι που θα έρθουν ενώ εσύ θα παλεύεις με τις χημειοθεραπείες. Είναι το τώρα σου, είναι να αντέξεις.. Κι ας πάει στο καλό αυτό το Καλοκαίρι.. Αρκεί να έχεις αποτέλεσμα.. καλό αποτέλεσμα. Το ελπίζω και στο εύχομαι ολόψυχα! Και θα έρθουν άλλα πολλά καλοκαίρια!!! Φιλάκια πολλά πολλά και καλή δύναμη! Εδώ είμαστε όλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν νιώσεις ότι θες να το μοιραστείς μαζί μου, πάρε τηλέφωνο. είμαστε μαζί σου!

    Ηλιάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή