Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Ο δρόμος προς το φώς

Απο την στιγμή που ερχόμαστε σε αυτό το κόσμο σαν πλάσματα του Θεού έχουμε έναν σκοπό, να διανύσουμε μια πορεία που θα καταλήξει στο φώς!
Σκεφθείτε έναν δρόμο πολλών χιλιομέτρων που στο τέλος του υπαρχει η απόλυτη ευτυχία και η σωτηρία της ψυχής μας. Αυτός ο δρόμος λοιπόν έχει ανα κάποια μέτρα εξόδους παγίδες που μπορούν να σε στείλουν στο απόλυτο σκοτάδι . Στη πορεία της ζωης μας έρχονται άνθρωποι που θα σε πάρουν απ το χέρι να σου δείξουν το τροπο να φτάσεις ασφαλώς στο φως .. Κάποιοι άλλοι θα έρθουν να σε κρατήσουν για να μην πέσεις όταν θα έχεις κουραστεί απο την συνεχή πορεία .. Κάποιοι άλλοι θα έρθουν να σε πλανεψουν για να παρεκκλίνεις.. Και να βγεις απ το δρόμο σου. Να σε παρασύρουν και να σου αλλάξουν τα δεδομένα που ξέρει η ψυχη σου απ την αρχη της ύπαρξης σου σαν ον..
Υπάρχουν οι άνθρωποι που είναι φυλακές άγγελοι και χωρίς να κάνουν αισθητή τη παρουσία τους όταν σε αυτο το δρόμο θα υπάρξει ενα εμπόδιο η θα το βγάλουν απ τη μέση πριν σκοντάψεις η που θα κάνουν τα πάντα για να το ξεπέρασεις οσο πιο ανώδυνα μπορείς .
Έρχονται και άνθρωποι στη ζωη μας που απλα μας κρατούν το χέρι και μας διδάσκουν πόσο σημαντικό είναι να μένουμε σταθεροί στο στόχο μας , την πορεία προς το φως!
Υπάρχουν πολλοι συνοδοιπόροι σε αυτο το δύσκολο ταξίδι .. Αλλα με προδιαγεγραμμένη πορεία .
Απο χθες λοιπόν σε αυτη τη δύσκολη διαδρομή ένας σημαντικός συνοδοιπόρος
Δεν είναι πια δίπλα μου . Μετα την διδαχη του και την σπουδαία πορεία του δίπλα μου ήρθε η ώρα να συγκεντρωθεί στην δικη του πορεία προς το φως.
Έχω να φέρω είς πέρας μια δύσκολη αποστολή ... Έχω ενα πολυ δύσκολο εμπόδιο να ξεπεράσω και πρέπει να συγκεντρώσω όσες δυνάμεις έχω για να μπορέσω να το αντιμετωπίσω . Αυτο το εμπόδιο δυστυχώς δεν μπορω να διακρίνω ούτε το εύρος του ..ούτε την συμπεριφορα του ούτε τα χαρακτηριστικά του.. Ξέρω όμως σίγουρα πως πίσω απο αυτο υπαρχει φως! Το νιώθω , το βιώνω , όλο μου το είναι το λέει ! Το φως δεν είναι απαραίτητα η συνέχεια του δρόμου της ζωης ... Μπορει και αμέσως μετα το εμπόδιο να περάσω στο φως! Σημασία εχει πως είναι εκει !!!!
Αυτο το εμπόδιο λοιπόν που λέγεται καρκίνος για να το ξεπέρασεις πρέπει να δεχτεις πως για να πας στο φως πρέπει να δουλεψεις με τον εαυτο σου... Είναι απο τις λίγες πληροφορίες που έχω για τη φύση του "εχθρού "
Βάδιζω λοιπόν σε αυτό το δρόμο με μια σημαντική απώλεια . Αλλα όχι καθοριστική για τη πορεία μου.
Ο στόχος είναι ένας ! Κανείς δεν μπορει να νιώσει το πόσο σημαντική είναι αυτη η πορεία γιατι δεν είναι δικός του δρόμος .
Μπορει όμως να κάτσει σε μια γωνία με pop corn και να παρακολουθεί με αγωνία .. Τις μάχες μου χωρίς να μου αποσπά τη προσοχή ... Ούτως η άλλως ενα απο τα μαθήματα που μου έδωσε είναι να μην αποσπάται η προσοχη μου απ το στόχο γιατι έχω συνέπειες.
Φοράω λοιπόν την πανοπλία μουκαι πέφτω στη μάχη ΜΟΝΗ μου.

3 σχόλια:

  1. .....Δεν είμαι μόνος μου μέσα σε ένα σύμπαν που διαρκώς ρέει άπειρα αγαθά γύρω μου και μέσα μου.
    .....Δεν είμαι μόνος μου, πώς θα μπορούσα άλλωστε, αφού ο ήλιος βγαίνει κάθε πρωί, η Ανοιξη έρχεται κάθε χρόνο και η επιθυμία για ζωή που αναβλύζει από μέσα μου κάθε ώρα, κάθε λεπτό, με διδάσκει και από κάτι.
    .....Δεν είμαι μόνος μου Με αφορμή την νόσο μου, έκανα στάση. Μέτρησα τις ανθρώπινες αρετές και τις βρήκα να είναι ( 147 ) εκατόν σαράντα εφτά. Υιοθετώντας τες, τις ευγνωμονώ δημιουργώντας δυναμικά την ζωή μου.
    .....Δεν είμαι μόνος μου. Δεν γίνεται να είσαι μόνος σου στην χώρα του Αριστοτέλη, του Σωκράτη, του Αριστοφάνη, του Σεφέρη, του Ελύτη, του Τσαρούχη και τόσων άλλων.
    .....Δεν είμαι μόνος μου, όταν γιατροί , νοσηλευτές και ερευνητές μοχθούν καθημερινά και για μένα. Οταν οι γνώσεις τους και το ενδιαφέρον τους και για μένα, δυναμώνει καθημερινά την πίστη μου για θεραπεία. Όταν τα φάρμακά τους, απαλλάσουν το κορμί μου από τον πόνο. Και θέλω να με πιστέψετε. Είναι μεγάλη η προσφορά αυτή. Γι αυτό και κάθε μέρα τους ευχαριστώ που υπάρχουν και είναι πάντα κοντά μου.
    .....Δεν είμαι μόνος μου. Έχω την γυναίκα μου που με αγαπά και με στηρίζει καθημερινά.
    .....Δεν είμαι μόνος μου. Έχω τα παιδιά μου που με λατρεύουν.
    .....Δεν είμαι μόνος μου. Έχω τους φίλους μου που πιστεύουν σε μένα.
    .....Δεν είμαι μόνος μου. Έχω τους καρκίνους μου να μου υπενθυμίζουν κάθε δευτερόλεπτο ότι υπάρχει ο δρόμος της θεραπείας.
    Ο Αριστοτέλης είπε.... Ανθρωπος μόνος, ή Θεός ή θηρίο.
    .....Δεν είμαι μόνος, γιατί δεν μπορώ να είμαι Θεός
    .....Δεν είμαι μόνος μου, γιατί δεν είμαι θηρίο με μαύρη ψυχή και κλειστό μυαλό.
    .....Δεν είμαι μόνος μου, γιατί δεν θέλω να είμαι μόνος. Και ευχαριστώ τον Θεό, που υπάρχουν οι συνάνθρωποί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το κείμενο μικρή μου κόρη, είναι η σημαία του ΠΑΛΜΟΥ. Το έγραψα όταν και γω ήμουνα στα πολύ δύσκολά μου, με μηδενικές ελπίδες να ζήσω. Είχα όμως ελπίδα, είχα πίστη, έκανα προσευχές και ήθελα να ζήσω. Είδα λοιπόν τα θετικά σημεία της ζωής μου και προχώρησα.
    Σου το αφιερώνω με πολύ αγάπη.
    Μανώλης Φιλιππίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σας ευχαριστω παααααααααρα πολυ ειναι εντελως αληθινο !!!!!!! απλα παντα σε αυτη τη μαχη εμεις κανουμε ουσιαστικα τον αγωνα. εμεις βιωνουμε τους σωματικους πονους. το ΜΟΝΗ μου το εθεσα καπως ετσι. ξερωπως εχω πολλους ανθρωπου διπλα μου να με στηριζουν αλλα τον αγωνα τον κανω μονη μου με τη ψυχη και το μυαλο μου.

      Διαγραφή