Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Επιτέλους ! Καλά νέα!

Απο την προηγούμενη χημειοθεραπεία... Η κατάσταση ψυχολογικά ειχε αρχίσει να πηγαίνει στο απόλυτο μηδέν .... Δοκιμάστηκα πολύ άσχημα ... Ένιωσα πως δεν εχει νόημα τίποτα .ειχα ανάγκη απο απομόνωση , αυτοσυγκέντρωση και απόλυτη ηρεμία . Η σχέση μου δοκιμάστηκε κλονιστηκε και παραδέχομαι πως όταν είμαι άσχημα ψυχολογικα νιώθω τεράστιο βάρος στους γύρω μου με αποτέλεσμα να τους διωχνω για να μην ταλαιπωρούνται .. Δεν ξέρω αν είναι καλο η κακο . Αυτοκαταστροφικο θα το έλεγα .. Απο την προηγούμενη εβδομάδα άρχισαν με κάποιο μαγικό τρόπο να έρχονται νότες αισιοδοξίας . Η σχέση μου αποκαταστάθηκε κ είμαι καλύτερα απο ποτε.. Και ήρθαν και τα ανέλπιστα καλα αποτελέσματα !!! Δεν έχω her2 !!!! Πήγα δείγμα του ευρηματος σε εργαστήριο για να ανιχνευθει ακριβώς η ταυτότητα του και τελικα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ο τύπος με την κακή πρόγνωση !!!!! Δεν θα κάνω για ενάμιση χρόνο το herceptin !!!! Σήμερα έκανα την 6 μου χημειοθεραπεια με taxotere και μου έδωσαν και κάτι χάπια που λέγονται xoloda! Αυτα είναι σαν boost της θεραπείας που ήδη κάνω και βοηθάει την σμικρυνση του όγκου μου ! Θα παίρνω 6 χάπια τη μέρα ... Με παρενέργειες διαροιας ... Σιγα μην την εβγαζα καθαρη ... Το λιγότερο είναι ωστόσο αυτο ! Χάρηκα παρα πολυ ! Άρχισα να είμαι πιο αισιόδοξη νιώθω πως εισακουγονται οι προσευχές μου ... Η μάλλον το θέτω λάθος .. Πάντα εισακουγονται οι προσευχές μας απλα ο Θεός εχει τα δικα του σχέδια για εμάς ! Απλα νιώθω πως σιγα σιγα μου δίνει την αίσθηση πως έχω δεύτερη ευκαιρία ! Δεν θέλω να τον απογοητευσω αυτη τη φορα ...σημασία εχει πως έχω περισσότερες ελπίδες πλέον ! Πως θα γίνω καλα ! Εντελώς καλα ! Εύχομαι να τελειώσει όλο αυτό και να βγαίνουν οι εξετάσεις μο ο καθαρές ! Άντε να χαμογελάσω κ εγω λίγο !!!!!

7 σχόλια:

  1. Χμ.. τα βλέπεις μικρό κορίτσι που τόσο εύκολα παραδίνεσαι, όταν πρόκειται για σένα και μόνο εσένα; Χάρηκα πολύ πολύ! Υπομονή και δύναμη και πίστη στις δυνάμεις σου να έχεις! Εύχομαι ακόμη καλύτερα νέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ εγω εύχομαι ακόμα καλύτερα νεα ! Να ξεκινάει μια περίοδος που θα είναι όλα καλύτερα !!!οσο για την υπομονη έχω μπόλικη

      Διαγραφή
  2. Μαζί με σένα, χαρήκαμε και όλοι εμείς που σε αγαπάμε και πιστεύουμε σε σένα.... Όλα θα πάνε καλά κορίτσι μου γλυκό και μετά θα είναι μια ανάμνηση αυτή η ταλαιπωρία που περνάς τώρα..... Απλά πρέπει να κάνεις ΥΠΟΜΟΝΗ. Συνέχισε να προσεύχεσαι και να έχεις την πίστη σου δυνατή και Ο Θεός θα ακούσει την επιθυμία σου.....
    Σε φιλώ γλυκά και σου στέλνω την αγάπη μου.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ εγω σας αγαπάω ! Υπομονη έχω μπόλικη πίστη πάντα μπορείς και παραπάνω ! Μακάρι να ακούσει τις προσευχές μου και να πανε όλα καλα !!!

      Διαγραφή
  3. Μπραβο αδελαις, τα καλυτερα ερχονται, πιστεψε το και θα γινει!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντε βρε κοριτσακι μου..επιτελους και καλα νεα!!!Άδικα ανυσηχουσες τελικα...οχι οτι μπορουσες να κανεις κ αλλιως βεβαια λογω της καταστασης,αλλά δοξα τω Θεο ολα ειναι καλυτερα!Και να δεις που θα συνεχισουν να ειναι!!
    Τα φιλια μας με πολύ αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπραβο γλυκο μου!!! παντα να εχεις καλα νεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή