Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

διάγνωση #1

Λυπάμαι είναι κακοήθεια.....

Όταν είχα σπάσει τον Ιουλιο το πόδι μου ειχα παει στην γυναικολογο μου για τον καθιερωμενο εξάμηνο ελεγχο (τεστ παπ , κολποσκοπιση, υπερηχο), της ειχα αναφερει πως απο την δεξια μου θηλη εβλεπα εκριση διαφανους υγρου στην περιοδο μου, με καθησυχασε λεγοντας μου πως ειναι πολυ συνηθισμενο φαινομενο και ειναι αυξημενη προλακτινη. Στη συνέχεια ψηλάφισε το στήθος μου και επίσης με καθησυχασε λέγοντας μου πως ναι μεν εχω ινοκυστικους μαστους ( αρκετα πυκνοι ) αλλα δεν βλεπει τιποτα το ανησυχητικό.
Ας επανελθουμε στην στιγμη του ματωμενου σουτιεν....μετα το σοκ το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν να ανοιξω το google και να ψαξω για την εκκριση αίματος απο τη θηλη.... οι πρωτες αναρτησεις και οι περισσοτερες ελεγαν ΚΑΡΚΙΝΟΣ. Πηρα λοιπον την γυναικολογο μου να της πω το περιστατικο η πρωτη της ερωτηση ηταν η εξής : Μηπως έχεις κανενα ΠΙΡΤΣΙ??? ( piercing )..........και ξανα ............ και ξανα ............. (&%^#%$^&*) οκ εκλεισα το τηλ .Αρχισα να εχω κρυαδες και να τρέμω και να κυλανε δακρυα απο τα ματια μου χωρίς να καθομαι σ ενα σημειο στο σπιτι μου περπατουσα συνεχεια σαν χαμενη, επινα νερο, μαζευα τις βαλίτσες μου και οτι εβλεπα μπροστα μου το μαζευα.
Μετα απο λιγο πηρα τον βασιλη τηλ και τον ενημερωνω λέγοντας του πως δεν γινεται να το αφησω ετσι πρεπει να παω νοσοκομειο και αυτο που εφημερευε ηταν ο ευεαγγελισμος. η απαντηση του βασιλη ηταν η εξης. "ΩΧ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ερχομαι".
Στη συνεχεια πηρα τις κολλητες μου και τις ενημερωσα για τα καθεκαστα , προσπαθουσαν να με ησυχασουν και επεσαν κατευθειαν στο ψαξιμο να βρουν οτι πληροφοριες μπορουν για την εκκριση αιματος απο τη θηλη. Η μητερα μου ειχε χλωμιασει και ελεγε ως συνήθως ακυρα.....στη συνεχεια  φρόντισε να ενημερώσει όλο το σόι και με κοιτούσε με αγωνία.
Ηρθε λοιπόν ο Βασίλης με το μηχανάκι  να πάμε στον ευαγγελισμό. κατεβαίνω με κλάμματα  με παίρνει αγκαλια και με καθησυχαζει πως δεν ειναι τιποτα, εν συνεχεία πήγαμε στον ευαγγελισμο οπου γινοταν πανικος!!!! ηταν 19 αυγουστου και ηταν το μοναδικο που εφημερευε στο κεντρο.
Μια που ειδα τον κακο -χαμο και μια που σηκωθηκα κ εφυγα.
 Αποφασισα να παω την επομενη μερα σε ενα διαγνωστικο να κανω ενα υπερηχo μαστων  ιδιωτικα και στην πορεια να παω στον αγιο σαββα που ξερω πως ειδικευεται στον καρκινο.
Το πως κοιμηθηκα ειναι ενα αλλο θεμα.....ευτυχωσ κοιμηθηκα αγκαλια με τον βασιλη.
Την επομενη μερα λοιπον με την αγωνια να βαραει κοκκινο ψαχναμε να βρουμε διαγνωστικο που να εχει γιατρο να μου κανει τον υπερηχο λογω του οτι ηταν 20 αυγουστου ηταν οι περισσοτεροι σε άδειες με αποτελεσμα να μην κανω την επομενη μερα τον υπερηχο και φυσικα να μην ηρεμω ψυχολογικα
Ηρθε η μερα που πηγαμε στο διαγνωστικο  και εκανα αυτο τον ρημαδουπερηχο. Η αντιδραση του γιατρου ηταν αυτο το εκνευριστικο υφοσ που γουρλωνουν τα ματια και σφιγγουν το στομα και δεν μιλανε για 2 λεπτα τα οποια στον ασθενη φαινονται ΑΙΩΝΕΣ.
Η διαγνωση του ηταν. πιθανο ινοαδενωμα με ασαφη ορια και αποτιτανωσεις.... (W.T.F?????????)
Με κοιταζε με τα γουρλωμενα του ματια και με ύφος οικτου ( μονο πατ-πατ στο κεφάλι δεν μου εκανε).
Φυσικα ημουν μαζι με τον βασιλη μου, και όπως ημασταν πηγαμε κατευθειαν στον Αγιο σαββα που εφημερευε. Παω στη γραμματεια λεω πωσ ειχα εκκριση αiματος απο τη θηλη κ ενω δεν υπηρχε καποιοσ στο μαστολογικο φωναξαν ενα γιατρο για να μου κανει κυτταρολογικη εξεταση επειγόντως.
Ωστοσο οταν τουσ ειδα να πανικοβαλλονται με το που το ακουσαν,εγω αγχωθηκα περισσοτερο.
Ερχεται λοιπον ενασ γιατρος του εξηγω τι εγινε και μου ζουληξε το στηθος λες και ηταν πλαστελινη (βελαξα στο πονο) για να βγει απο την θηλη υγρο ωστε να το στειλει για εξεταση.
Περιμεναμε λοιπον με τον βασιλη σε ενα καφε εξω απο τον αγιο σαββα να παρουμε τα αποτελεσματα τησ κυταρολογικης. Ο αγγελος μου γιατι ετσι τον αποκαλω... προσπαθουσε να με ηρεμησει και να με καθησυχασει οπωσ και ολες μου οι φιλες ειδικα η Ελενα Γ. η οποια ειχε περισσοτερη αγωνια απ οση ειχα εγω  και με επαιρνε τηλ συνεχεια <3
Βγηκαν λοιπον τα αποτελεσματα τησ κυταρολογικης και ελεγε πωσ δεν βρεθηκαν νεοπλασματικα κυταρα αρα καλεσ!!!! Θα  πηγαιναμε την επομενη το πρωι να τισ δει και ο γιατρος.
Ισωσ καποια αλλη στη θεση μου να επαναπαυοταν  εγω οχι μονο δεν ηρεμησα αγχωθηκα και περισσοτερο για καποιο λογο.
Πηγαμε λοιπον (εννοειται μαζι με τον βασιλη) την επομενη το πρωι και βρηκαμε τον γιατρο, ο οποιος ειδε τισ εξετασεις κ εφοσων ειδε πωσ ηταν καθαρες  μου ειπε να παω παλι σε 3 μηνες...........!!!!!
Εννοειται πως δεν ηρεμησα καθολου ουτε το αφησα, κατι ελεγε μεσα μου πως δεν ειναι ετσι τα πραγματα.
Οι μερες περνούσαν παρ ολα αυτα υπέροχα γιατι ημασταν ολη μέρα με τον Βασιλη, μαγειρεύαμε  μαζι, πηγαίναμε για μπάνιο στη θάλασσα και το βράδυ καναμε βολτες με το μηχανάκι στην νυχτερινή Αθηνα.
Αποφάσισα λοιπόν να ψάξω στο Ίντερνετ να βρω έναν καλο μαστολογο. Βρήκα κάποιον που σε διάφορα forum ειχε πολυ καλές κριτικές και ήταν και σε δημόσιο νοσοκομείο . Τελικα έκλεισα ραντεβου μετα απο 3 εβδομάδες !!! Για τόσο κόσμο μιλάμε .....
Η αγωνία ειχε θέση κομπάρσου και πρωταγωνιστής ήταν ο έρωτας !!!!
Αρχές Σεπτέμβρη αλλα το καλοκαίρι καλα κρατούσε και οι βόλτες συνεχιζονταν.
Ήρθε λοιπόν η μέρα της εξέτασης ...
Βρέθηκα μαζι με τον Βασίλη φυσικα στο ιατρείο του ξακουστου ιατρού ...
Περιμέναμε μέχρι που ήρθε η ώρα της εξέτασης ....
Κάθομαι λοιπόν στη καρέκλα και ξεκίνησε τον υπέρηχο ... Εγω ήμουν απολύτως χαλαρη περιμένοντας τα καλα γνωστά νεα πως έχω ινοκυστικη μαστοπαθεια και πως αυτο είναι καλοηθεια κάτι που είχα συνηθίσει να ακούω απ τα 18 μου (ναι ο όγκος ήταν εκει απ τα 18 μου !!!!και κανείς δεν μου τον έβγαζε )
Εκει που χαλαρώνα λοιπόν ο γιατρός κάνει ενα νόημα στη σεξυ γραμματέα και ξαφνικά έρχεται και μου χαϊδεύει το χέρι ... Λέγοντας μου "μην ανησυχείς όλα καλα θα πανε ) Ενώ ο γιατρός δεν μιλάγε ... Και ειχε το κλασσικό ύφος "ψοφάς"
Ε! Εκει χεστηκα πάνω μου μετα συγχωρησεως... Άρχισε ταχυπαλμια γουρλωμα ματιών και ύφος γάτας μπροστά απο φώτα αυτοκινήτου που τελικα τη πατάει και γίνεται φυλλάδιο πίτσας...
Ρωτάω ... Γιατρέ βλέπετε κάτι ύποπτο ;;;; Μου λέει δεν μπορω να ξέρω θα κανείς κ άλλες εξετάσεις .
Μου γράφει μαστογραφία οπως μου είπε για αρχή και βλέπουμε ... Εγω είχα παγώσει και λέω κοιτάζοντας τη σεξυ γραμματέα ... :μα πως είναι δυνατόν είμαι μόνο 29!!!!! Και απαντάει με το σεξυ ύφος : α δεν παίζει ρόλο έχουμε βρει και σε κορίτσι 16 ετών !!!!
Είπα να της πω... Να παει σε κανένα σύλλογο για ψυχολογικη υποστήριξη να αυτοκτονουν ομαδικά οι ασθενείς ...
Εφυγα με κλάματα ... Και ο Βασίλης με ειχε αγκαλια και μου είπε : σ´αγαπαω δεν θα έχεις τίποτα όλα καλα θα πάνε...
Φύγαμε επι τόπου για το διαγνωστικό για μαστογραφία...
Το καημενο πρώην βυζάκι μου ( οπου και να βρίσκεσαι μου λείπεις ... Εφυγες και όλα μοιάζουν όνειρο κακο...το αριστερό έμεινε μόνο του και εγω γέρνω) μου το ζουλαγε ο κακός ακτινολογος και εγω έκανα "ΜΠΕ" απ το πόνο ... Ήταν έτοιμο να βγάλει όχι αίμα αλλα ζουμί απο χουρμάδες....
Εφυγα λοιπόν και απο εκει και φρόντισα να πάρω την μια απ τις αδερφικες μου φίλες την Έλενα Γ. Οπου και της είπα έρχομαι απο εκει ...
Στο δρόμο για το Σπιτι της πάνω στο μηχανάκι του Βασίλη είχα δει κανονικα
Την κηδεία μου ... Τους φίλους μου να μου ανάβουν κερακι στο τάφο και μετα απο χρονια να λένε στα παιδια τους για μια φίλη που είχαν παλιά και έφυγε μπαμπέσικα....
Με άφησε ο Βασίλης και ανέλαβε η Έλενα μετα ανέλαβε η Βίκυ και τηλεφωνικά η Ναταλία ...
Εγω φυσικα δεν ήρεμουσα... Με είχα θάψει κιόλας και με εκλαιγα ...
Τα αποτελέσματα θα τα έπαιρνα στις 10 το επόμενο πρωί ωστόσο έπρεπε να ανασυνταχτω γιατι είχα να δώσω και συνέντευξη στον οίκο Dior για να δουλέψω ως αισθητικος. Η συνέντευξη ήταν στις 11...
Έρχεται λοιπόν η επόμενη μέρα ... Ετοιμαζομαι βάζω τα καλά μου ... Γίνομαι υπερπαραγωγή με φινέτσα πάντα ... Και πάω να πάρω τ´άποτελεσματα ... Λέω λοιπόν το όνομα μου και με καλεί ο γιατρός μέσα ... Με κοιτάζει με το κλασσικό ύφος "ψοφάς" και μου λέει ... Έχεις γιατρο ; Λέω ναι ... Μου λέει πρέπει να γίνει επέμβαση αμέσως ... Λέω γιατι ;;;; Μου λέει είναι ύποπτες οι " αποτιτανωσεις" ( σκέφτηκα τα τσιμέντα τιταν...μετα πως είναι δυνατόν να έχω τιτάνιο μέσα μου και να αποτιτανωθηκε)
Λέω μαλιστα .... Πήρα αμέσως τον γιατρο και μου είπε πρέπει να σε δώ τώρα ... Λέω έχω να πάω σε μια δουλειά θα έρθω αύριο ...
Πήγα λοιπόν στη συνέντευξη κιουρία τα πήγα πολυ καλα ( όντως με πήραν τα Χριστούγεννα για δουλειά αλλα λέω είμαι καραφλη δεν μπορω....)
Και έφτασε κ εκείνη η μέρα στο τέλος της ...φυσικα μαζι με τον Βασίλη οοοοολα αυτα !!!
Εφτασε λοιπόν και η ώρα να πάμε στον γιατρό πριν πάμε ... Περάσαμε μια βόλτα απο τα jumbo για να χαζεψουμε τι θα παίρναμε για το Σπιτι που είχαμε αποφασίσει να νοικιασουμε μαζι !!!
Στη συνέχεια πήγαμε στη καλόπουλα της καισαριανης για να ηρεμησουμε και χαραξαμε κ ενα α+β σ´ενα ξύλινο τραπέζι ...
Και φτάσαμε στο γραφείο του ιατρού ....
Ειχε αρχίσει να με πιάνει συγκρυο.... Κοίταζε λοιπόν τη μαστογραφια... Και δεν μιλάγε κ εγω εσφιγγα το χέρι του Βασίλη τόσο δυνατά που κοντευα να το σπάσω ....
Μέχρι που λέει την ατάκα ... Λυπάμαι είναι κακοήθεια ......
Παγωσα. Δεν το πίστευα ... Έχασα το κόσμο κάτω απ τα πόδια μου. Βούλιαξεα στο χάος και πονέσε η ψυχη μου....
Κ εκείνη τη στιγμή χτυπάει το τηλ του και αρχίζει να μιλάει για τα αλουμίνια που θέλει να βάλει Σπιτι του ... Με ενα μάστορα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μιλάγε επι 5 λεπτα !!!!!ηθελα να τον δείρω!!!!!
Είχα τόσες απορίες κ ο τύπος με ειχε γράψει κανονικα στα @@ του.....
Εδώ εγω χανομουν ο τύπος κοίταζε τα τζάμια και τι θα βάλει στο κήπο του....
Το έκλεισε επιτέλους και επανηλθε στο θέμα .. Του λέω πέθαινω μου λέει όχι βέβαια ... Αλλα πρέπει να το βγάλεις ... Μου λέει θα σου γράψω κάποιες εξετάσεις και θα κανονισουμε να μπεις σύντομα ... Λέω Οκ που θα το κάνουμε ; Μου λέει ενα ιδιωτικό νοσοκομείο για πιο σύντομα ( και καλα ) και του λέω και προσωπικά έξοδα ;;;;; Μου λέει 2000 ευρώ και κάτι !!!!!!
Εφυγα απ το ιατρείο του μουδιασμενη ... Δεν ήξερα για τι να κλάψω ;;; Για τα 2000 ευρω που δεν είχα ; Η για τον καρκίνο ;;;;;
Είχα σοκαριστει ! Ήλπιζα πως δεν είναι τίποτα και πως όλο αυτο μου το είπε για να δώσω τα λεφτα και να χειρουργηθω ...
Πάμε με τον Βασίλη Σπιτι και το ανακοίνωνω στην μητέρα μου οπου αρχίζει το κλάμα και το κλασσικό !! : γιατι σε εσένα και όχι σ´εμενα. Στη πορεία λύγισε και ο άγγελος μου λέγοντας μου είναι άδικο να τα τραβάς όλα αυτά.
Πολυ άσχημες και έντονες στιγμές ... Να μην τις ζήσει κανείς ...
Είχα ισοπεδωθει... Λέω δεν είναι δυνατόν ....όλα σ´εμενα ;;;; Τι άλλο θα παθω ;;;;;
( που να ξερα η κατσικόποδαρη)......

4 σχόλια:

  1. Aχ ρε κοριτσάκι μου... Ακούγεται απίστευτα στενάχωρο όλο αυτό.. Άντε να τελειώνεις με αυτή την ιστορία και να ζήσεις επιτέλους τη ζωή που ονειρεύεσαι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα τα θυμάσαι όλα σαν όνειρο ! Και θα υπηρετήσεις το σύνολο με αφύπνιση και ενημέρωση. Οι ιστορίες σου θα σου φαίνονται σαν πολύ διδακτικό παραμύθι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή