Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Η χλόη μου !

Μόλις τώρα την κοιτούσα... Θέλω να σας μιλήσω για ενα απο τα 2 πλασματάκια που θεωρώ οικογένεια μου. Την χλόη! Ενα απόγευμα λοιπόν του Οκτωβρίου του ´11 είδα μια ανάρτηση στο Facebook ενα πανέμορφο θηλυκό σκυλάκι ζητούσε υιοθεσία γιατι θα παρέμενε ανάπηρο απο χτύπημα αυτοκινήτου. Είχα ήδη αποφασίσει να πάρω μια παρεούλα στο πρίγκιπακι μου τον Ερμή γιατι ξέρω πως ένιωθε μόνος. Πήρα κ εγω την απόφαση να πάρω τηλ την φιλοζωικη για να πάρω την μικρή Σπιτι μου..
Ενώ μου έκαναν άπειρες ερωτήσεις μήπως και είμαι καμία διεστραμενη που ξεπετσιαζω αδέσποτα για να τα κάνω τσάντες ... ( με πολυ εριστικό ύφος μάλιστα ) αποφάσισαν να μου τη δώσουν αφου αναρρώσει κάπως . Όταν την είδα υπεφερα απο υπερβολική δόση γλυκύτητας. Αν είχα εγω ουρα θα είχα τρελαθεί να την κουνάω.
Το σκυλί όμως ήταν κλεισμένο σε ενα κλουβί κτηνιατρειου. Μετα απο επέμβαση στο πόδι το οποίο ειχε γίνει θρυψαλα και του είχαν βάλει λαμες. Η λεκάνη επισης σπασμένη στα 2. Το πόδι τούμπανο! Έπρεπε να μείνει άλλες 10 μέρες κλεισμένη εκει και να στειρωθει για να μου τη δώσουν . Όταν πήγα να την χάιδεψω φυσικα μου γρύλισε. Και δεν πλησιαζοταν. Το σκύλι αυτο λοιπόν μεσα σε ενα μηνα, χτυπηθηκε απο ενα αυτοκινητο ,πέρασε ενα σκληρό χειρουργείο ενώ βρέθηκε ξαφνικά στο δρόμο .. ( πρέπει να ειχε Σπιτι) έκανε επισης στείρωση (2 χειρουργείο )και ήταν μόνο του κλεισμένο για 10 μέρες σε ενα κλουβί που τις περισσότερες ώρες ήταν σκοτεινό .
Η φιλοζωικη ενώ μου έπρηξε τα @@ για το αν θα γίνω ενα καλο αφεντικό κ μια καλη μαμα...( αν μπορούσε να μου κάνει το βασανιστηριο με τα καυτά αυγά κάτω απο τις μασχαλες θα μου το έκανε για να παρα δεχτώ πως θα τη κρέμασω απο τσιγκελι) αποφάσισε να μου την δώσει ... Προειδοποιώντας με πως είναι σκυλι με ειδικές ανάγκες που δεν θα ξανά περπατήσει ποτε και πολυ πιθανό να τη κόψουν το πόδι ...... Το σκυλι λοιπόν αυτο κουτσαινε και για πολυ καιρο δεν εμπιστευοταν κανέναν .. Όμως πήρε το χρόνο της μας εμπιστεύτηκε και σιγα σιγα άρχισε να περπατάει μέχρι που άρχισε και να τρέχει ... Δεν εχει κανένα απολύτως πρόβλημα και περνάει και τον ερμη στο τρέξιμο ... Δεν είναι μια έμπνευση ;;;;;!;;;! Παίρνουμε μαθήματα απο τα ζώα

4 σχόλια:

  1. Η Χλόη είχε πείσμα για ζωή!
    Αλλωστε δεν θα ήταν τυχερό να έρθει κοντά σου!
    Κορίτσι μου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αδελαϊς!!!! ωραίο όνομα!

    είχα μια δύσκολη μέρα σήμερα και δεν είχα διάθεση να σχολιάσω πουθενά...
    μπαίνοντας στο blog της γιαγιάς Αντιγόνης πρόσεξα το Adelin Mary Lupus στο blogrol
    (εγώ για να ξέρεις σε όλους από αυτό το blog μπαίνω)
    νομίζω δεν το είχα προσέξει άλλη φορα...
    ήρθα λοιπόν και λάτρεψα τη Χλόη σου διάβασα και τα αλλα...
    χαίρομαι γιατί είσαι αποφασισμένη και δυνατή...
    έτσι πρέπει γιατί έχεις μονο δυο επιλογές...να τον νικήσεις ή να αφήσεις να σε νικήσει!
    Είμαι σίγουρη πως ήδη αποφάσισες για το πρώτο!
    Γνώρισα τον κύριο στα 28 μου...δεν ταιριάξαμε...και τον χώρισα!
    Η αλήθεια είναι πως ένα κομματάκι μου πήρε μαζί του...δε βαριέσαι του το χαλάλισα!
    Είμαι τώρα 52!

    Σε φιλώ και θα περιμένω νέα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το γλυκούλιιιι!! Σου έχω πει τι αγάπη θρέφω για τα ζώα και πόσο εκτιμώ τους ανθρώπους που τα αγαπούν.. Ήταν υπέροχη η επιλογή ενός ζώου που είχε πρόβλημα, πολλοί δυστυχώς δε θα το έπαιρναν και είναι πάρα πολύ κρίμα γιατί κι αυτό την ίδια αγάπη θα σου δώσει.. Να το χαίρεσαι και να σου ζήσει, είναι υπέροχο!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή