Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Η μετανάστευση του ρόζ ατίθασου καβουριού

Ναι λοιπόν ... Τα νέα ήταν άσχημα... Πήγα την Τρίτη για μαγνητική, έκανα την εξέταση και στην αρχή η ακτινολόγος ενώ έβλεπε μόνο ένα αιμαγγείωμα τελικά είδε και ενα στρογγυλό τέρας σε μορφή όρχεως 4x3cm... Ω ναι ! Στο συκωτάκι μου το καλό....
Τώρα απο που να το πιάσω; Απο το οτι έλεγα πως πονάω και μου έλεγαν είναι λογικό με τις θεραπείες; Απο το οτι έκανα μόνο έναν έλεγχο στο πρωτο χειρουργείο (14/9/12) και όταν ήταν να κάνω το δεύτερο την μαστεκτομή στις 25/10 μου έλεγαν δεν χρειάζεται έλεγχος γιατι δεν γίνονται έτσι οι μεταστάσεις ;;;; Απο το οτι κάνω χημειοθεραπεια απ τον Νοέμβρη αυτο δεν μασησε και έγινε ενα αρχ...ι ????anyway.. Οτι έγινε έγινε τώρα λοιπόν τι κάνουμε ... Πήρα τα αποτελέσματα και πήγα στον πολυ γλυκό άνθρωπο κυρίως και ογκολογο μου. Ο οποίος μου είπε τα εξής : αντιμετωπίζεται χειρουργικά γιατι είναι άκρη σχεδόν κρέμεται. Αλλα θα ξεκινήσω νέο κύκλο θεραπειών με το λεγόμενο taxotere και το μαγικό herceptin . Να δουμε πως θα παει γιατι αν ανταποκρίνεται μπορει να μικρύνει εώς και να εξαφανιστεί . Τον ρώτησα αν υπαρχει περίπτωση να το ξεπεράσω τελείως και μου είπε φυσικά και επισης τον ρώτησα αν ξέρει περιπτώσεις που έχουν παει πολυ καλά εώς κ πλήρη ίαση και μου είπε πάλι φυσικά! Αλλα ξέρω κ αρκετές που δεν έχουν πάει. Μου λέει επειδή τα ψάχνεις δες το και μόνη σου γιατι είναι μονηρης η μετασταση δηλαδή σε ενα σημείο μόνο. Μου είπε επισης το εξής που εκτίμησα .. Τον γιατρό τον καταλαβαίνεις απο το κεφάλι .. Αν σκύψει δεν εχει καλά νέα. Εγώ στα λέω και σε κοιτάζω στα μάτια. Επίσης μου είπε πως στην δική μου περίπτωση εχει και το "κλειδί " για τους όγκους το herceptin ( χονδρικα για να γνωρίζετε ο πρώτος όγκος του μαστού ήταν her2 . Δηλ είμαι θετική σε ενα όγκο γονίδιο το οποίο εχει τον δάσκαλο του herceptin το οποίο κάνει θαύματα και δεν είναι τοξικό )
Η αλήθεια είναι πως όταν πήρα την μαγνητική στα χέρια μου και μίλησα με τον πρωτο γιατρό με έπιασε κρύος ιδρώτας , ζαλιζόμουν και πήγα να λιποθυμίσω. Ευτυχώς με ξάπλωσαν στο νοσοκομείο γιατί είχα πανιάσει... Έχω άσπρίσει που έχω άσπρίσει απ τις θεραπείες ήμουν σαν ζόμπι.
Εφυγα λοιπόν απο το γραφείο του ιατρού . Και ήμουν αρκετά αισιόδοξη ... Αν και δεν εχει καλή πρόγνωση το ήπαρ . Έχω ακούσει πως δεν πάει καλά...
Δεν ξέρω τι να πώ . Δεν ξέρω πως να σκεφτώ . Με εχει τρομάξει για αρχή το μέγεθος του. Με τρομάζει που το καταλαβαίνω μέσα μου , με τρομάζει που δεν νιώθω ασφαλής με το νοσοκομείο ... Δηλ έπρεπε να πονέσω και να γίνει τόσο για να τους κόψει ;
Έχω ακουσει για πολλές περιπτώσεις καρκίνου που έχουν πλήρη ίαση ενώ ήταν ανέλπιστο. Έχω τρομάξει πολύ είναι η αλήθεια . Όχι γιατι παίζει να πεθάνω, στη τελική όλοι εκει θα καταλήξουμε ο highlander δεν παίζει ... Αλλα γιατί δεν γουστάρω τώρα ρε παιδάκι μου πως το λένε ... Έχω έναν άντρα δίπλα μου που είναι οτι ήθελα πάντα ! Έιμαι μόνο 30 ! Έχω τόσα πολλα στο κεφάλι μου να κάνω . Γιατι έτσι ρε πούστη καρκίνε; Τι στο καλό θες απο εμένα ; Ναι έμαθα , συγχωρεσα, γαλήνεψα μέσα μου και εκτίμησα όσα είχα και δεν τα έβλεπα . Τι άλλο θες να κάνω για να πας στα τσακίδια;;;;;;;
Αποφάσισα λοιπόν να μην πιστέψω ούτε ώρα και στιγμή πως αυτή η αποστολή δεν θα πάει καλά. Θα πάει και θα καθαρίσω. Αυτο που με απασχολεί είναι τι πρέπει μα κάνω για να μην ξανάρθει ο μαλάκας . Αλλα αυτο θα το δουμε στο μέλλον .
Έπεσα να κοιμηθώ όντως είμαι σχετικά ήρεμη . Αν και ξύπνησα με πανικό μικρο 2 φορές λόγω περισσότερο του μεγέθους . Που είναι . Θέλω να βρω μια γυναίκα που εχει περάσει
το ίδιο με εμένα και είναι ζωντανή για να έχω έναν μπούσουλα πως να ! Κοιτα! Γίνεται !
Παίζει τεράστιο ρόλο αυτο . Αν και γνώρισα διαδικτυακά έναν υπέροχο άνθρωπο ο οποίος είναι ο υπέρ ήρωας των καρκινοπαθων και μου έδωσε απίστευτη δύναμη !!!! Τον ευχαριστω απίστευτα ! Είναι ο κύριος Μανώλης ΦΙλιπιδης ! Απο την ΜΚΟ παλμοσ Ήδη τον νιώθω σαν μπαμπα χωρίς να με ξέρει κιόλας ο άνθρωπος .. Επίσης ο απίστευτος και τρομερά ενθαρρυντικός Παναγιώτης Μιχαήλ! Απο το be strongorg. Εμφανίστηκαν ωστόσο αυτοί οι άνθρωποι στη ζωή μου λες και ήταν κανονισμένο. Και εμφανίσθηκαν και άλλοι πολλοί άνθρωποι να με στηρίξουν σε όλο αυτο .
Σήμερα εννοείται θα βγω , θα γίνω οσο όμορφη μπορώ, θα Βάψω τα Νυχια μου και θα προσπαθήσω να ξεχάσω τον συγκατοικο στο σώμα μου . Αλλωστε ήρθε απροσκλητος γιατι να είμαι ευγενική μαζι του.
Μέχρι στιγμής καλά τα πάω. Δεν βλέπω άλλο ενδεχόμενο απο το να γίνω καλα . Ο θεός μπορεί να έχει αλλα σχέδια ... Αλλα θα του δείξω κ εγω πόσο θέλω να ζήσω μήπως και μου κάνει το χατήρι να με αφήσει κάτω γιατι ... Αγαπάω ! Αγαπάω το μωρό μου ! Και επειδη μ αγαπάει και αυτός έχω οοοοοοοοοοολο το κόσμο !

15 σχόλια:

  1. Η βοηθεια ειναι να εμπιστευεσαι και να ακουμπας καπου...οτι κι αν ειναι αυτο..ανθρωπος...ιδεα....Θεος...οτι σου γλυκαινει την ψυχουλα....ΝΑΙ εχεις την δυναμη και θα αντεξεις...το λεω συχνα και ισως γινομαι γραφικη: ανθρωπος = ανω θρωσκω (κοιταω ψηλα). Καλημερα να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα! σ ευχαριστω για τα ενθαρρυντικα σου λογια. εχω τρομαξει λιγο ειναι η αληθεια γιατι απο την αρχη με παει απο το κακο στο χειροτερο.... ελπιζω αυτο να ειναι το τελευταιο.!!!

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσεις, έχουμε κάτι κοινό στο γράψιμο...... Αν και χρησιμοποιείς ακόμα το "ΓΙΑΤΙ' . Θα το εξαλείψεις από μέρα σου σιγά σιγά. Και τότε θα γίνεις και συ .... Γκουρού. χαχχαχαχα..... Η συμβουλή μου είναι να μπείς μέσα στο Google και να αρχίσεις να παίρνεις πληροφορίες για τον καρκίνο στο συκώτι και τους όγκους και τα μεγέθη που είναι χειρουργήσιμα και την πρόγνωση της επιβίωσης. Είναι πολύ απλό. Ενημερωμένος σωστά ασθενής = ζωντανός ασθενής ..... χαχαχαχαχα...... Και φυσικά δεύτερη και τρίτη γνώμη..... Καλός ο γλυκούλης ογκολόγος, αλλά χρειάζεσαι και άλλες γνώμες..... πολλά φιλάκια μαζί με την καλημέρα μου.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα σας κυριε Μανώλη! ευχομαι να ειστε πολυ καλυτερα σημερα σας εχω ενοια! τα γιατι ειναι στα φορτε τους τωρα.... δεν ξερω αν θα τα ξορκισω αλλα για να μου το λετε εσεις κατι θα ξερετε παραπανω και περιμενω να με δω..ειδα τελικα για την προγνωση φτανει κ ενα 50% με σωστη αγωγη μεχρι και τα 5 ετη μου φτανουν για να κανω αυτα που θελω. αν φτασω εκει θα ειμαι πολυ πιο αισιοδοξη για να τα ξεπερασω. Αρκει να βαλει και ο Θεος το χερι του γιατι εχω τρομαξει νομιζω πως με θελει αν οχι κοντα του καπου αλλου. με ολα αυτα. δεν εχω ηρεμησει και καθολου απ το κακο στο χειροτερο παει μεσα σε λιγους μηνες.δεν εχω ηρεμησει καθολου.

      Διαγραφή
  3. Διάβασα τυχαία το κείμενο σου. Είχαμε γνωριστεί, μέσω παλιών κοινών γνωστών. Άντε να έχουμε πει 2-3 φορές από ένα γεια. Από αυτό που διάβασα καταλαβαίνω ότι είσαι πολύ δυνατό άτομο και αυτό είναι το δυσκολότερο. Είσαι πυξίδα για όλους εμάς που καθόμαστε και μιζεριάζουμε για ασήμαντα πράγματα. Συνέχισε και μη φοβάσαι τίποτα. Συνέχισε να κάνεις περήφανους τους ανθρώπους που σε αγαπάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μιζεριάζουμε οντως για πολύ ασημαντα πράγματα. Προσπαθώ να ειμαι δυνατη. δεν ειμαι αν ημουν δεν θα προσπαθουσα. Ειναι το πιο τρομακτικο πραγμα που μου εχει συμβει.Ψαχνω να βρω αν με τιμωρει καποιος για κατι. δεν μπορω να πω shit happens....Ειναι πολυ δυσκολο να σκεφτεσαι οτι μπορεις να αφησεις πισω σου μια ομορφη ζωη γιατι η ζωη ειναι ΠΟΛΥ ομορφη χωρις πολλα που νομιζουμε πως την ομορφαινουν.Δεν ξερω αν ειμαι πυξιδα αλλα το σιγουρο ειναι πως οταν βλεπεις πως υπαρχει αρρωστια και θανατος η καλο θα σου κανει η που θα το περασεις ξωφαλτσα.Ειμαι ανθρωπος και φοβαμαι πολυ αλλα δεν μπορω να κανω κατι αλλο απο το να το παλεψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είμαι κι εγώ μαζί σου! να το ξέρεις!όλα θα πάνε καλά! φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σου εστειλα το κειμενο με την ιστορια της κορης μου...Κλεινουμε σε λιγο τα 5 χρονια,και η κορη μου ειναι πολυ καλα,με 4-5 ογκιδια στο συκωτακι της και λεμφαδενες...Ο Μανολης δε?13 χρονια ειναι το ζωντανο παραδειγμα για ολους μας και η διαψευση των στατιστικων!Οποτε,αντιθετα μ'αυτο που σου λεει ο Μανολης,εγω θα σου'λεγα,να μην ψαχνεις τετοια στο Ιντερνετ...Δες κι'εναν αλλο καθηγητη,αν και τα ιδια φαρμακα σχεδον,χρησιμοποιουν ολοι,παντου...Καλη σου,ομορφη,αισιοδοξη μερα και εβδομαδα Αδελαις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη εβδομαδα!!!!! ναι εχω παρει πολυ θαρρος απο την δικη σας ιστορια. και κυριως απο τον Κυριο Μανωλη. ευχομαι να γινει γρηγορα καλα να τον γνωρισω και απο κοντα

      Διαγραφή
  7. ΑδελαΪς ελπίζω τα πράγματα να γίνονται καλύτερα και τα νέά να είναι όλο και πιο ευχάριστα για σένα από μέρα σε μέρα! τώρα θα απορείς μάλλον ποια είμαι.. είχαμε γνωριστεί σε ένα σεμινάριο Mlb- LM κτλ κάπου στον Αλισσό -νομίζω- ! Όλα στη ζωή λένε ότι γίνονται για κάποιο λόγο! Εύχομαι λοιπόν ο λόγος στη δική σου περίπτωση να είναι να γίνεις ακόμα πιο δυνατή κ δυναμική και πολύ σύντομα όλα να είναι απλά μία ανάμνηση για σένα που θα ζεις κάθε στιγμή της ζωής σου στο full όπως τη θες εσύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ εγω το ελπίζω. λενε πως ο Θεος μας στελνει ότι αντέχουμε... εχω φτάσει αρκετες φορές στα όρια μου ψυχολογικά.... θέλω πολύ να περάσει και να ζήσω επιτέλους γιατί πρίν δεν ζούσα.. δεν σε θυμάμαι δυστυχώς αλλα ολα τα παιδια απο lm ηταν συμπαθέστατα :)

      Διαγραφή