Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Πάλι στα θρανία της ζωής...

Ο καρκίνος μπορει να σε σκοτώσει η να σε αναγεννησει. Αναθεωρείς πολλά και γνωρίζεις τον εαυτο σου. Σιγά σιγα συνειδητοποιώ την αβεβαιότητα της ζωής που ο άνθρωπος εγωκεντρικά και εγωιστικά εχει αγνοήσει .. Τι βλασφήμια!!! Νομίζουμε πως δεν θα μας συμβεί τίποτα ποτέ οπότε σπαταλάμε το πολύτιμο δώρο που μας εχει δωθεί σε γκρίνια γιατι δεν έχουμε το κάτι παραπάνω όταν κάποιοι δεν έχουν τίποτα, σε μιζέρια για την ανούσια ζωη μας επειδή είχαμε μάθει στα πολλά και μας τα έκοψαν, σε απογοήτευση γιατι δεν κάνουμε το επάγγελμα που ονειρευομασταν και την εκάστοτε καριέρα.
Υπάρχει αδικία σε αυτό το κόσμο. Αλλα μόνο σε αυτόν. Θεωρώ πως εδώ με τις επιλογές μας δοκιμάζομαστε για τις προταιρεοτητες μας. Τι έχει αξία το πνεύμα η η ύλη ; Η ύλη σαπίζει και δίνει προσωρινές χαρές . Το πνεύμα στην προσπάθεια μας να το σώσουμε βλέπουμε τον Θεό απο μακρυά και αυτο μας αρκεί για να συνειδητοποιήσουμε τελικά τι εχει αξία .
Ταπεινότητα και εγωισμός .... Τα 2 άκρα. Γιατί να νιώθει κάποιος ανώτερος απο τον διπλανό του ; Ποιος το ορίζει ; Υπάρχουν νόμοι και κλίμακες για την ανθρώπινη αξία ;;; Έχουμε φτιάξει πολλούς άγραφους κανόνες για να δίνουμε τροφή στην εγωιστική μας φύση . Πάντα θες να νιώθεις πιο πάνω και σε καλύτερη μοίρα αντί να πονας τον διπλανό σου και να τον βοηθάς . Ταπεινότητα .... Γιατι να είσαι ταπεινός .... Επειδή υπάρχουν δυνάμεις πάνω απο εσένα αδύναμο ανθρωπάκι... Που δεν τις υπολογίζεις . Για εμένα είναι ο θεός για κάποιους είναι το σύμπαν για κάποιους άλλους είναι το καρμα και η φύση....
Αν δεν σέβεσαι δεν θα σε σεβαστούν. Αν προκαλείς θα λάβεις και τα ανάλογα. Όχι όμως με την έννοια της τιμωρίας απλα επειδη ΕΣΥ!!!! Απομακρυνθηκες απο τον ρόλο σου . Και ποιος είναι αυτός ;;;;
Πολλοί . Να αγαπάς , να σέβεσαι , να είσαι αλλυλεγγυος, να προσφέρεις , να μην έχεις εγωισμό και να έχεις ταπεινότητα .
Όλοι θα φύγουμε κάποια στιγμή . Και θα είμαστε γυμνοί χωρίς σάρκα ... Όλα για όσα πάντα θρηνουσαμε στην ιδέα της απώλειας τους. Θα μείνουν πίσω αψυχα. Κ εμείς; Πως θα νιώθουμε που ολη μας τη ζωη τη ξοδέψαμε σε κόντρες για το ποιος είναι απο πάνω ...για τον εκάστοτε λόγο ; Ποιο το νόημα να είσαι σημαντικός μόνο για εσένα ;;;δεν διαφερεις απο μια αψυχη μηχανή ...
Ακόμα μαθαίνω ... Δεν βγάζω την ουρά μου απ έξω. Θέλω να ζήσω τη ζωή μου και να κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα .σκεφτομαι πάλι εμένα. Εχει κολλήσει ο εγκέφαλος ...πως αν δεν γίνουν έτσι οπως τα θέλω τα πράγματα δεν εχει νόημα να ζήσω ... Πόσο άσχημο .
Θα μπορούσα να σκεφτώ πως ναι θα εχει νόημα να ζήσω για να βοηθήσω τους γύρω μου αλλα δυστυχώς ... Αυτο δεν με πονάει τόσο οπως το να μην χαρώ τον. Άνθρωπο μου και να κάνω οικογένεια μαζι του.
Δάσκαλε που δίδασκες λοιπόν ... Για αυτο κ εγω δηλώνω μαθήτρια και σε πολυ μικρή τάξη ακόμα ... Έχω χρονια μπροστα μου για να πάρω πτυχίο . Μπορει και ποτε να μην το πάρω ... Θα δείξει .
Καλημέρα ζήστε με σύνεση ! Κ εγω αυτο θα παλέψω να κάνω

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα κοριτσάκι!
    ξύπνησα κάπως σήμερα...ήρθα διάβασα και πήρα τα πάνω μου!Αυτά είναι! Ο ένας για τον άλλο...συγκοινωνούντα δοχεία είμαστε! Να είσαι καλά και σ ευχαριστώ για ότι διάβασα!

    Ακύλλα και Πρισκίλλης σήμερα των Aποστόλων της Αγάπης!
    να σου ευχηθώ χρονια καλά πολλά και ευλογημένα!
    (για να μη χαντακωνόμαστε αύριο...του ανυπαρκτου αγίου Βαλεντίνου!XA!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρονια καλα και ευλογημενα οπως το ειπες.. αν ηταν και πολλα δεν θα με χαλαγε... και φυσικα δεν θα χαντακωνομουν για εναν ανυπαρκτο αγιο χαχαχαχαχα αφορμες για ψωνια ολα αυτα :p

      Διαγραφή
  2. Αγάπη μου όμορφη, με αγγίζεις τόσο πολύ κάθε που σε διαβάζω!!!!
    Γράφεις τόσο από ψυχής, είσαι ευλογημένη από πολλές απόψεις <3
    Η αγάπη που έχεις για τον κόσμο, φαίνεται σε κάθε σου λέξη και με κάνεις να αισθάνομαι κομμάτι του σύμπαντος την ώρα που πηδάω από την μια λέξη σου στην άλλη.
    Αγάπη Αγάπη Αγάπη Αγάπη Αγάπη Αγάπη Αγάπη Αγάπη
    Να είναι όλοι αγαπημένοι για να είναι και καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που νιώθεις έτσι βγαίνει κάτι καλό απ όλο αυτο!!!!! Αγάπη είναι το πάν!

      Διαγραφή