Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Ανασκουμπώσου κυρά μου...δεν ψοφάς

Τα λέω για να το ακούσω εγώ... Ισως και πολλοί που μ έχουν θάψει ήδη στο άκουσμα καρκίνος ...
Ζητώ δημόσια συγγνώμη κ εγω λοιπόν που ήμουν πλήρως ανενημέρωτη... Και όταν το άκουγα είχα την ίδια αντίδραση ..( ήδη έβλεπα κηδείες )
Όχι λοιπόν δεν είναι έτσι τα πράγματα .. Φυσικα και είναι μια θανατηφόρα ασθένεια αλλα με πολλούς επιζωντες που πολλοί απο αυτούς δεν έχουν καταγράφει γιατι με το που έφυγαν απο την ασθένεια δεν ήθελαν να έχουν καμία ανάμειξη ως εθελοντές η να δημοσιοποιήσουν την "νίκη" τους.. Πολλοί απο αυτούς εξ αρχής δεν το δήλωσαν φοβούμενοι την. Αντίδραση των γύρω τους. Δεν θ κατα κρίνω κανέναν ο καθένας εχει το δικαίωμα προκειμένου να εχει ενα αποτέλεσμα στη μάχη του να κάνει οτι νιώθει . Απλά αν ήξεραν πως μπορει να σώσουν κάποιον καρκινοπαθη που στη παρούσα φάση είναι εκει που ήταν και τώρα είναι καλα ... Νομίζω θα είχαν άλλη τακτική .
Πίσω στα δικά μου για να μην κάνω τη δασκάλα ... Απο το μαντάτο της Παρασκευής κ εγω έχω χεστει πάνω μου κ έχω πιστέψει πως θα δώ τα δέντρα ανάποδα ... Μην το παίζω και τσαμπουκας... Πόσο μάλλον να με ενοχλει η κοιλια μου γιατι νιώθω τον όγκο .. ( δεν μ αφήνει να ξεχάστω ο γύφτος )
Αλλαγές στη ζωη μου λοιπόν .. Δεν έχω ηρεμήσει καθόλου όλο και κάτι γίνεται ... Έλεος ... Θέλω τόσο πολυ να ηρεμήσω κάποια στιγμή . Να ζήσω μια φυσιολογική ζωη ρουτίνας . Αγαπάω ρουτίνα θέλω ενα σπιτικό να έχω τον άντρα μου και να γίνω μάνα . Να μαγείρευω να βάζω πληντηριο να σιδερωνω . Να φρόντιζω τον άντρα μου ( με όλους τους τρόπους ;) χεχε ) όλο αυτο το οικογενειακό πανηγύρι που πολλοί που το διαβάζετε θα αηδιαζετε και θα σας φαίνεται βαρετό .... Έλα όμως που αυτα στερήθηκα και αυτα θέλω .
Πόσο δύσκολο όμως παίζει να πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο ....
Είχα όνειρα... Απλα όνειρα ... Γηινα και προσγειωμενα... Ανθρώπινα . Αγάπη αγάπη αγάπη και πάλι αγάπη ....
Και ξαφνικά .... Σμπαραλια... Θρυψαλα..
Όλα αμφιβολα... Απο την ζωη μου αρχικά μέχρι το πόσο θα διαρκέσει όλο το πανηγύρι και μέχρι που... Απο το ποιος θα αντέξει .. Πόσο θα αντέξει ...και μέχρι ποτε ώρες - ώρες νομίζω πως παίζω σε ταινία .
Με πολυ κακο γραμμένο σενάριο .
Το βράδυ ξύπναω πανικόβλητη και ιδρωμενη με σοκ. Δεν μπορω να πιστέψω την εξέλιξη των πραγμάτων . Μου έχουν κοπει τα πόδια . Προσπαθω να βρω μια δικλείδα ελπίδας να τη παλέψω και εκει που κάτι βρίσκω πάλι πέφτω . Σηκώνονται και πάλι πέφτω . Κλαίω . Ουρλιαζω. Φοβάμαι . Κοιτάζω σαν Χανος . Αφηρημένη συνέχεια . Ξεχνάω . Ποναω . Στραβωνω. Ήρεμω νυσταζω κοιμάμαι και πάλι τα ίδια .
Ελπιδοφόρα μηνύματα υπάρχουν . Οπως και γυναίκες που το έχουν ξεπεράσει και είναι τελείως καλα. (Ίδια περίπτωση με μετασταση στο ήπαρ ) μου αρκει για να στηριχτω κάπου .
Εχει ξεκινήσει μια ιστορία που θέλω να τελειώσει μια για πάντα κάποια στιγμή με εμένα απο πάνω φυσικα.. Μέχρι στιγμής δεν έχω νιώσει άρρωστη ούτε λεπτό . Στις θεραπείες τις πρώτες εκτός απο τις πρώτες μέρες που ξερναγα και είχα πόνο ατο στομάχι μετα δεν εβαζα κωλο κάτω . Όλο έκανα πράγματα . Και τώρα πάλι θα κάνω οτι μπορω δεν αντέχω να κάθομαι φυσικα ολη μέρα Σπιτι .
Θέλω τα όνειρα μου πίσω. Θέλω να κάνω αυτα που είχα ονειρευτεί .
Δεν μπορω να τα αρνήθω. Δεν γίνεται αυτο πονάει πολυ !!!!! Το χειρότερο απ όλα είναι να είσαι ερωτευμένος καρκινοπαθής . Να βλέπεις τον. Άνθρωπο σου να λιγωνεσαι να θες να πετάξει λίγο η σκέψη ... Και να επανέρχεσαι στο " κάτσε μα δουμε " και στο Σοκ!
Σκατα με φράουλες που είναι και της εποχής .
Προσπαθώ να τη παλέψω ... Απο τη στιγμή που μαθαίνει κάποιος πως εχει καρκίνο εχει ήδη πεθάνει και προσπαθεί να αναστηθεί . Αυτο είναι το στοίχημα . Αυτο πρέπει να κάνω κ εγω .
Οραματίζομαι αρκετές φορές την ημέρα πως πάω σε ενα εξωτικό μέρος και βρίσκω ενα μπουκάλακι με ενα μαγικό υγρο που είναι το φάρμακο μου και θα γίνω τελείως καλά! Οτι μπορει ο καθένας...
Θα ξεκινήσω ψυχοθεραπεία γιατι Μονή μου δεν τη παλεύω και πολυ .
Αυτο που με ενοχλει περισσοτερο απ όλα είναι πως έφτασα στην πηγή και δεν πινω νερό ( αφορά το συναισθηματικό κομμάτι )
Έχουμε φρικαρει με τον. Άνθρωπο μου . Έχουμε ξένερωσει. Αγαπιόμαστε αλλα δυστυχώς δεν φτάνει μόνο αυτο . Υπαρχει και το τεχνικό - πρακτικό κομμάτι .
Που θα παει σιγα σιγα θα το δεχτω κ αυτο.... Τοσα έχω περάσει ....

7 σχόλια:

  1. ας εισαι εσυ λοιπον παραδειγμα για καποιους αλλους και να τους δινεις ελπιδα και ενα αισιοδοξο σημειο αναφορας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω ότι έχω κάτι ..... ξεχασμένα μπουκαλάκια με μαγικό - θαυματουργό υγρό, στην αποθήκη, στο σπίτι του ΠΑΛΜΟΫ..... Μήπως να ερχόσουν να βρίσκαμε κανένα από αυτά και να έφευγες μαζί του;;;;;;; Λέω τώρα εγώ, μήπως;;;;;;; Σύνελθε γρήγορα μικρή μου. Το οφείλεις. Ανακάλυψε την δύναμη που κρύβεις και βγάλτην από την αποθήκη της ψυχής σου. Είσαι παλληκάρι, αυτό έχω καταλάβει. Διεκδίκησε λοιπόν το μερίδιο που σου αναλογεί στην χαρά, στην ευτυχία, ακόμα και στην θλίψη, αλλά μην το αφήνεις διεκδίκησέ το..... Αυτά τα λίγα για σήμερα. χαχαχαχαχα..... φιλιά πολλά.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα !!!! Πάλι ξύπνησα τρομαγμενη . Σήμερα θα δώ ψυχολόγο . Θα έρθω άμεσα Κέρκυρα για εκείνο το μπουκάλακι που λέγαμε ..... :)

      Διαγραφή
  3. Ανασκουμπώσου κυρά μου...δεν ψοφάς!Αυτό ακριβώς!
    αλλα δεν λέμε ποτε Είχα όνειρα!
    λέμε Έχω όνειρα!ΤΕΛΟΣ!
    φιλώ σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα καλά θα εξελιχθούν, ειδικά τώρα με τον ψυχολόγο θα πάρεις τα πάνω σου! Μη φοβάσαι καθόλου, η ζωή σου είναι μια πολύ φυσική, ανθρώπινη ζωή, με πόνο, αγάπη, μια αρρώστια (πάνω-κάτω όλοι κάτι έχουν με την υγεία τους, μεγάλο ή μικρό) και φυσικά κάποιες ψυχολογικές καταπτώσεις. Πέρα από την υγεία -που θα γίνεις καλά- τα ψυχολογικά έρχονται σε όλους και φεύγουν κάποτε. Είναι μια φάση και θα περάσει κι έχεις κάθε δικαίωμα να τη βιώσεις όσο έντονα σού έρχεται. Έτσι είναι η ζωή, κι έχεις πολλή ακόμα μπροστά σου για να τα ζήσεις όλα και να εκπληρώσεις τα όνειρα που έχεις! Καλή συνέχεια και κράτα γερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ´ευχαριστω που είσαι τόσο σίγουρη για εμένα . Τελικά αυτο χρειαζόμαστε απο τους άλλους σε αυτή τη φάση. Είμαι αρκετά πιο ήρεμη απο τις προηγούμενες μέρες . Ο καιρός θα δείξει .Απλά συνειδητοποιεις το νόημα της ζωης μετά απο κάτι τέτοιο

      Διαγραφή