Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Πέρασε κιόλας μια εβδομάδα

Δεν κατάλαβα πως πέρασε ο χρόνος. Μια εβδομάδα απο την δεύτερη διάγνωση.
Αυτή η αρρώστια είναι κόλαση σε οποιαδήποτε μορφή , στάδιο , τύπο , σημέιο... Το ίδιο φοβάσαι το θάνατο και τη σήψη της σάρκας σου.. Το ίδιο φοβάσαι τον αποχωρισμό απο τους δικούς σου. Το ίδιο απεχθάνεσαι τα νοσοκομεία.
Εκει που λες Οκ έχω πάρει τα χαμπαρια μου τόσοι το ξεπέρασαν γιατι όχι κ εγω ... Έρχεται ενα οστικο κύμα απογοήτευσης και απόγνωσης που οι αναπνοες βγαίνουν με το ζόρι ... Και πάμε πάλι απ την αρχή .
Και μετα ... Ηρεμία... Σκέψεις πως είμαι ελαφριά και πετάω... Πως αγαπάω όλο τον κόσμο εχθρούς και φίλους γιατι είμαστε όλοι ενα... Κάποιοι απο εμάς παρασύρθηκαν και η ψυχη τους εκλαπη βίαια ...αλλα γεννηθήκαμε για να είμαστε ενα.
Νιώθω πως δεν έχω έλεγχο του σώματος μου .. Αλλα και γιατι να έχω αφου έλεγχω την ψυχη μου ; Αυτο δεν είναι το πιο σημαντικό ;
Η ζωη συνεχίζεται με τον έναν η με τον άλλο τροπο. Κάποιοι μένουν κάποιοι φεύγουν.
Κάποιοι έχουν να παλέψουν και κάποιοι απλα απολαμβάνουν... Αποφάσισα πως τελικα είναι καλύτερο να παλεύεις και να αγωνίζεσαι για τα προφανή. Εξαγνιζεσαι καθαριζεις απο κάθε τι άσκοπο και άχρηστο στη ζωη σου.
Αφηνομαι αλλα είμαι ήρεμη.... Οπως και να τελειώσει θα τελειώσει κάποια στιγμη.

8 σχόλια:

  1. Γεια σου Άντα!Συνήθως ο άνθρωπος χρειάζεται κάποιο ¨ταρακούνημα¨ για να ανοίξει τους πνευματικούς του ορίζοντες. Σε παρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον και μαθαίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζι σου. Δεν θα άλλαζα τίποτα !!! Αρκεί να το ξεπεράσω και να ζήσω μετα μια υπεροχή ζωη ! Μετα το καρκίνο μόνο υπεροχή μπορει να είναι η ζωη !

      Διαγραφή
  2. Άντα μου διάβασα την ιστορία σου κ σοκαρίστηκα, στενοχωρεθηκα κ ταρακουνηθηκα!όχι γιατι δεν ειμαι πληροφορημενη για τον Καρκίνο του Μαστού, αλλά επειδη σε γνωριζω καποια χρονια ασχετα το αν εχουμε χαθει τελευταία!Ευχομαι απο τα βαθυ καρδιας μου η ιστορια αυτη να λαβει ενα αισιο κ ανωδυνο τελος με πολυ χαρα κ ευτυχια!!!Σου στελνουμε τα φιλια μας οικογενιακως!!(μπες στο blog μου κ θα καταλαβεις ποια ειμαι!!!)
    Πολλα φιλια και πολυ δυναμη ψυχης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. www.towelfolding.blogspot.gr(σε περιπτωση που δε μπορεις να μπεις στο blog)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λωράκι μου!!! σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου! η αλήθεια ειναι πως ενας καρκίνος ειναι σοκαριστικός. πάραυτα.. υπάρχει πολύς κόσμος που εχει θεραπευτεί. πολλούς απο αυτούς τους γνωρίζω και προσωπικά. Προσπαθώ να μην απογοητεύομαι και ελπίζω να βάλει ο Θεος το χέρι του. δώσε τα φιλιά μου σε όλους

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστω πολυ Αντακι μου!Να σαι παντα καλα γερη και δυνατη!θα τα δωσω τα φιλια μου σε ολους!!
      Εννοειται πως εχουν θεραπευτει πολλοι ανθρωποι απο αυτο το κερατο, απλά θελει πολυ δυναμη ψυχης για να μπορεσεις να το ξεπερασεις και χαιρομαι που προσπαθεις να εισαι οσο πιο πολυ ψυχραιμη και αισιοδοξη μπορεις να εισαι!Να μην απογοητευεσαι γιατι ο Θεός είναι μεγαλος κ μπορει να κανει πολλα πραγματα εκει που δεν το περιμενεις!
      σου ευχομαι κοριτσακι μου να καταφερεις με τον ανθρωπούλη σου να κανετε ολα οσα επιθυμειτε παρεουλα κ ιδιως μια ομορφη μεγαλη γεματη φωνουλες οικογενεια!
      να παιρνεις δυναμη απο ολους κ θα πανε ολα μια χαρα!
      Θα τα ξαναπουμε συντομα κοριτσακι μου!
      Φιλακια πολλα(εχεις κ πολλα σαλιομενα φιλακια απο την μικρη!!) ;)

      Διαγραφή
    3. Μακάρι μακάρι !!!!! Φίλακια πολλαααααα

      Διαγραφή