Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Τελικά...

Ενα απο τα μαθήματα που έχω πάρει απο τη φάση "καρκίνος" είναι το :μήν κανείς σχέδια.
Αύριο ξεκινάω το νέο φάρμακο ... Πρέπει να πάω απ το πρωί για να πέσει σιγα -σιγα στη φλέβα .. Για να μην δημιουργήσει αλλεργικό σόκ. Μ´εχουν φορτώσει με αντισταμινικά για να γίνω κοτόπουλο και να μην αντιδράσω.
Ο γιατρός μου είπε 6 θεραπείες .. Δεν θέλω να μέτραω αντίστροφα γιατι έτσι έκανα και στην αρχή και τελικά ... Βγήκε στη πορεία κάτι καινούργιο.
Έχω ηρεμήσει αρκετά . Δεν σκέφτομαι το αύριο με αγχώνει. Θέλω πολύ να ζήσω . Θέλω πολύ να είναι το τελευταίο...
Θέλω να ζήσω και να απολαυσω το θείο δώρο που λέγεται ζωή... Με αλλα μάτια ... Ανοιχτά ματια !
Στην χειρότερη ... Θα φύγω .. Ξέρω πως δεν είμαι μόνη μου .. Ο Θεός μου δεν μ´εχει αφήσει στιγμή . Έχω νιώσει την υπέρτατη αγάπη .. Έχω νιώσει "Θεό" ... Όταν το νιώθεις αυτό, είσαι γυμνός ... Δεν σε νοιάζει τι φύλο έχεις .. Που είσαι .. Ποιος είσαι .. Ούτε το τι γίνεται γύρω σου κλαις. Απο απέραντη αγάπη συγκινημένος απ το μεγαλείο που νιώθεις στη ψυχη σου! Γιατι νιώθεις βρέφος .. Και λαμβανεις φως μεγατόνων !
Ναι το έχω νιώσει αυτό μια μόνο φορα στη ζωή μου σε ενα ιερό μέρος .. Και δεν ήμουν μόνη μου ... Ήταν πολλοι άνθρωποι στο ίδιο μέρος με την ίδια εμπειρία και νιώθαμε όλοι αδέρφια !
Αν είναι έτσι το "μετά" γιατί να φοβηθώ τελικά... Ο πόνος και η αλλοίωση της σάρκας υπαρχει για να μας θυμίζει πως οτιδήποτε απτό ... Εχει και τέλος ! Εχει ημερομηνία λήξης η ύλη δεν είναι το παν!!!!
Αν σήμερα απογοητευτηκατε .. Χωρίσατε... Σας απελυσαν... ... Η έγινε κάτι που σας έφτασε στα όρια σας σκεφθείτε πως η ζωη αρχιζει να υπάρχει όταν η ευτυχία δεν αποτελείται απο υλικά αγαθά ... Επιφάνεια .. Ευτυχία για εμένα είναι ανιδιοτελής αγάπη ,ευγνωμοσύνη για ενα όμορφο ξημέρωμα ... Πεταξτε ρε γαμωτο τον εγωισμο απο πάνω σας και δείτε πόσο τσάμπα χρόνο χάνετε με το να διαφωνείτε για ασήμαντα πράγματα ...ξέρω πως οι καιροί είναι δύσκολοι έχω πείνασει έχω περάσει σκληρές στιγμές χωρίς τα βασικα στη ζωή μου.... Όταν έχουμε ο ένας τον άλλον και υπάρχουν δεσμοί ισχυροί χωρίς εγωισμούς ... Πάντα στη δύσκολη στιγμη θα έρθει μαγικά ενα βάλσαμο στη ψυχη μας ..
Ανοίξτε τα μάτια σας και χαμογελαστε γιατι ακόμα και αν δεν έχετε δουλειά η χρήματα η οτιδήποτε ... Εχετε κάθε μέρα μια ευκαιρία να ξεκινήσετε να ζείτε με ουσία ...
Να λέτε ευχαριστώ! Χωρίς παράπονα γιατι πάντα υπαρχει κάποιος σε πολυ χειρότερη κατάσταση που θα είναι ευγνώμων με πολυ λιγότερα ..

6 σχόλια:

  1. Adelin εισαι νεα και δυνατη εχεις πολλες πιθανοτητες να το ξεπερασεις, μην σε παιρνει απο κατω, προσπαθησε γενικα να κανει πραγματα ωστε το μυαλο σου να μην σκεφτεται συνεχεια αυτο.
    Οπως σου ειχα ξαναπει διαγνωστηκα με ca ορχεων των σεπτεμβριο.
    Εγω αυτο εκανα, προσπαθουσα να βγαινω εξω με ατομα που δεν ηξεραν τι ειχα και ειμασταν 2 λαλουν και 3 χορευουν, με βοηθαγε αυτο.
    Επισης η ολη αυτη η ιστορια με βοηθησε να καταλαβω οτι ο κοσμος χωριζετε σε 2 ειδων ανθρωπους, σε αυτους που καβαλανε εναν σταυρο και σε αυτος που ειναι μια χαρα ( σε αυτους ανηκα πριν). Τωρα πλεον μπορω να νιωσω τον πονο που νιωθει ενας παραλυτος, ενας καρκινοπαθεις η οτιδηποτε αλλο.
    Σε παρακολουθω και σου στελνω την αγαπη μου!! Να εισαι δυνατη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν με παιρνει απο κατω... απλα συνειδοητοποιω την ρευστοτητα τησ υπαρξης μας σε αυτο το κοσμο.ολα μεσα στο προγραμμα ειναι.... φυσικα θα βαλω τα δυνατα μου να το ξεπερασω. δεν ειπα ποτε το αντιθετο. απλα καλο θα ειναι να εξοικιωνομαι και με την αλλη εκβαση. πρεπει να ξορκισεις κατι για να μην το φοβασαι. ειναι ολα μεσα στο παιχνιδι καρκινος. ευχομαι τα καλυτερα σ'εσενα να γινεις ενας παππους χορτασμενος απ τη ζωη :)

      Διαγραφή
  2. Mia iperoxi kalimera apo ta omixliasmena Giannena... Tin ixera tin istoria su prin tin diavaso apo sena... Etuxe k gnorisa-ebala sti zoi mu enan anthropo pou exei empneustei polu apo tin iparxi su... Dn thelo na su po ute kuragio, ute ipomoni, oute tipota allo apo auta ta kinotupa, oxi pos einai kako na ta pei kaneis alla dn mu bgenei....emena mu bgenei na su po pos ta matia mu igrathikan k eskasa ena xamogelo molis diavasa osa les parapano k nomizo pos i dunami pigazei en telei apo to monadiko doro tis Agapis!... k se kanei na antexeis pragmata pou dn vazei o nus!
    P.S Makari na mporusame na zoume gia to tora pio suxna!
    Sara

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω σκεφτει κάτι πολυ σκληρο ! Αλλα αν όλοι ζούσαμε έναν καρκίνο για μια εβδομάδα και μετα γινομασταν καλα ! Ο κόσμος θα ήταν αλλιώς σίγουρα :)
      Έχουμε πολυ υπερηφάνεια σαν είδος και ξεχάσαμε πως είμαστε τρωτοι.
      :) το μάθημα έρχεται μέχρι να γίνουμε καλοι μαθητές ... Αν μας δωθεί η ευκαιρία ... Πρέπει κ εμείς να έχουμε θέληση

      Διαγραφή
  3. Κοριτσακι μου....ειναι η φυση του ανθρωπου τετοια για να γκρινιαζει με το παραμικρο!!!
    Εσυ να προσπαθεις να ζεις την ζωη σου μεχρι το κοκκαλο ετσι ωστε να ξεχνιεσαι απο αυτο που σε ταλαιπωρει!
    Ειμαι εξω απο τον χορο βεβαια κ προσπαθω να καταλαβω πως περνας κ ναι, ειναι ακατόρθωτο για εμενα να αισθανθω την στενοχωρια σου στο σημειο που την βιωνεις εσυ...αλλα επειδη σε γνωριζω καμποσο καιρο εχω καταλαβει και ξερω ποσο θετικος ανθρωπος εισαι κ ευχομαι πραγματικα να εχεις παραμεινει ετσι παρα τα οσα περνας!
    Σου στελνουμε οικογενιακως τα φιλια μας(ειπαμε...η μικρη στα στελνει σαλιομενα ;)
    ;D

    ΑπάντησηΔιαγραφή